וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מגבירה את הלחץ על סיראז' נאסר להגיע לקבוצה

9.8.2015 / 7:00

הקשר לא מצא קבוצה באירופה ובמועדון מנסים לשכנע אותו להצטרף כבר עכשיו. מוגרבי עלול לספוג קנס אחרי שהוא בעט פנדל בניגוד להוראות של אלי כהן. מחמאות לאמיר חלאיילה הצעיר

בבני סכנין מפעילים לחץ על סיראז' נאסר לחתום בקבוצה. סכנין מעוניינת בקשר כבר תקופה ארוכה ולמרות שהוא השיב בעבר שהוא מעוניין לנסות למצות אופציות אחרות, אנשי הקבוצה מגבירים את הלחץ עליו להצטרף. במועדון מאמינים שניתן יהיה להגיע לעמק השווה עם הפועל באר שבע בכל הנוגע לדמי השבחה על נאסר.

בקבוצה לא היו מרוצים מהיכולת של השחקנים במחצית הראשונה של המשחק נגד הפועל עכו אתמול בגביע הטוטו (2:2), אך היו שבעי רצון מאוד מ-20 הדקות האחרונות של המשחק. מי שכיכב היה אמיר חלאיילה הצעיר, שבקבוצה בונים עליו מאוד ומעריכים שהוא יכול להיות אחת מהפתעות העונה.

חלאיילה כבש את השער הראשון וסחט את הפנדל שהביא לשער השני. המאמן אלי כהן מהספסל שהוא רוצה שחלאיילה יבעט את אותו פנדל, אבל מי שלקח את הבעיטה בניגוד להוראות היה דווקא פיראס מוגרבי. למרות שהאחרון כבש, בקבוצה לא אהבו את הפעולה שלו והוא עלול לספוג על כך קנס.

בחזרה לחיזוק. מעבר לרצון לצרף את נאסר, בסכנין עסוקים גם בהחתמת בלם נוסף. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בקבוצה מחכים להחלטה סופית בנוגע לעאיד חבשי ואם הוא לא יחתום, איציק כהן יישאר לעונה נוספת. אחרי המשחק אתמול, המאמן אלי כהן אישר את הדברים. הקשר ז'אורז'יניו, שנבחן כבר למעלה מחודש, אמור לחתום השבוע. בנוסף, בסכנין ינסו בימים הקרובים להעביר את תקציב המועדון בבקרת התקציבים, ולשם כך ממתינים לכספים שהעירייה הבטיחה להעביר.

שחקן בני סכנין, אמיר חלאיילה, מול שחקן הפועל עכו, שאבי שעבאן. אדריאן הרבשטיין
הרשים. חלאיילה באדום/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully