וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות אומנותית: מדליית כסף לנבחרת, פילנובסקי סיימה שמינית

8.8.2015 / 21:24

הנבחרת קיבלה 34.8 נקודות בתחרות הקרב-רב בגביע העולם בבודפשט ורשמה הישג מצוין לקראת אליפות העולם. פילנובסקי עקפה את ריבקין שסבלה מתחרות חלשה וסיימה במקום ה-14

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד הישג. נבחרת ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית ממשיכה להוכיח שהיא בכיוון הנכון, וגם בתחרות מסבב גביע העולם שנערכת בבודפשט, הונגריה, היא גורפת מדליות. אחרי מדליית שאתמול (שישי) היא סיימה שנייה בתרגיל חמשת הסרטים, הנבחרת חגגה מדליית כסף בתחרות הקרב רב אחרי שקיבלה 34.8 נקודות במצטבר והייתה שנייה רק לרוסיה, בעוד איטליה סיימה שלישית. בתרגיל המשולב של הסרטים והאלות הנבחרת קיבלה את הציון 17.35 ועל כן הסתפקה במקום הרביעי.

בתחרות היחידות, ויקטוריה פילנובסקי סיימה במקום השמיני המכובד אחרי שקיבלה את הציון הכולל 69.85, ואף עקפה בדרך את מי שנחשבת עד היום למתעמלת הבכירה של ישראל, נטע ריבקין.

ריבקין עצמה חוותה תחרות פחות טובה שאותה סיימה במקום ה-14 אחרי שקיבלה את הציון המצטבר 67.15 בקרב-רב. מי שזכתה במדליית הזהב היא יאנה קודריבטסבה, הרוסיה המצוינת שקיבלה 75.3 ועקפה במעט את מרגריטה מאמון, בת ארצה שהסתפקה ב-75.05. מליטינה סניוטה הבלארוסית לקחה את הארד אחרי 73.15.

ומה בתרגילים הבודדים? פילנובסקי סיימה במקום ה-11 בחישוק, שמינית בכדור, תשיעית באלות ושישית בסרט. ריבקין לעומתה סיימה חמישית בחישוק, רק במקום ה-42 בכדור, 11 באלות ו-22 בסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully