וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח חסארמה: "לא הופענו, לא ראיתי אפילו אחד שעשה משהו חיובי"

6.8.2015 / 22:07

מאמן עירוני קרית שמונה נשמע מאוכזב אחרי התבוסה 3:0 על ידי סלובן ליברץ, שהשלימה 5:1 בסיכום המפגשים: "כנראה שיש גם ימים כאלה". גיא חיימוב: "עשינו הכול הפוך וקיבלנו שערים קלים מדי"

קובי אליהו

עירוני קרית שמונה נפרדה הערב (חמישי) מאירופה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקבוצה של סלאח חסארמה הובסה 3:0 על ידי סלובן ליברץ הצ'כית, במשחק הגומלין בנתניה שבוע לאחר ההפסד 2:1 בחוץ. בסך הכול, סגנית האלופה הישראלית הפסידה 5:1 בסיכום שני המפגשים וסיימה את דרכה באירופה כבר ב-6 באוגוסט, כך שהיחידה מבין הישראליות שנותרה באירופה היא מכבי תל אביב, שתהיה שם לפחות עד דצמבר.

סלאח חסארמה מאמן קרית שמונה נגד סלובן ליברץ. קובי אליהו
לא לזה הוא פילל. חסארמה/קובי אליהו

מאמן עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה היה כן מאוד בסיום: "לא היינו טובים, לא הגענו למשחק. הם היו יותר טובים, ניצחו ומגיע להם. עלינו באותו מערך בו שיחקנו בצ'כיה, פשוט לא הופענו למשחק, לא ראיתי אפילו אחד שעשה מהלך או משהו. יש לפעמים משחקים שבהם לא הולך. הגיע להם לנצח, הם ניצחו.

"אנחנו עדיין לא מחוברים ואפשר לראות את זה. אין מה לעשות, כשמחליפים הרבה שחקנים, זה לוקח זמן. יש לנו שני שחקנים חדשים בהגנה והחיבור שם עדיין לא מה שאנחנו רוצים. אנחנו נמשיך להתחבר, רוצים להיות קבוצה חזקה ואני מאמין שעם הזמן אכן נהיה קבוצה חזקה.

"הבאנו שחקנים מוכשרים שרוצים לעבוד ורוצים להצליח. אנחנו רוצים להיות קבוצה חזקה. בדרך קורים דברים, יש שחקנים טובים. אנחנו עושים את המקסימום כדי להצליח. אם הדברים בדרך יתפקששו, נעשה דברים אחרים. בסופו של דבר אני מאמין שנראה קבוצה חזקה בקרית שמונה".

שוער קרית שמונה גיא חיימוב נראה מאוכזב במיוחד בסיום ואמר: "מאכזב מאוד, עשינו הכול הפוך. לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות, זה מאכזב מאוד מבחינתנו ומבחינתי אישית. נגמר הסיפור של אירופה, עכשיו יש גביע הטוטו ועוד מעט ליגה, נצטרך לתקן הרבה דברים. אני מאמין שהעובדה שיש פה שחקנים חדשים פגעה בנו, אולי עוד לא התחברנו, יש עוד כמה משחקים עד שמתחילה הליגה ונצטרך לעבוד קשה.

"אני לא חושב שהשערים שספגנו קשורים להגנה, הם קשורים לכולם. לא היינו מחוייבים מספיק, קיבלנו שערים קלים מדי. זה יהיה גרוע מאוד אם זה מה שנראה מהקבוצה במהלך העונה. הצוות יכין אותנו בצורה הטובה ביותר לליגה ולגביע הטוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully