וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "היו לי שיחות אישיות שקשורות רק לעניינים שבין מאמן לקפטן"

6.8.2015 / 20:07

קשר מכבי חיפה סיפק את גרסתו לרצף האירועים שהובילו לעזיבה המפתיעה של אימון הבוקר: "הכול נעשה ברוח טובה ונעימה. מכבי חיפה חשובה ויקרה לליבי, וחזרתי אליה כדי להגשים עוד חלומות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אז מה באמת קרה במהלך היום בין יוסי בניון לרוני לוי? הקפטן שעזב את אימון הבוקר במפתיע ונסע לפגישה עם נשיא המועדון, יעקב שחר, פרסם באמצעות חשבון הטוויטר שלו את הגרסה לאירועים, ואישר את גרסת המועדון שלפיה הוא לא עוזב את הירוקים.

"אחרי יום ארוך ומעייף, חשוב לי להבהיר שנכתבו המון דברים שרחוקים מהמציאות", כתב בניון. "היו לי שיחות אישיות היום שלא קשורות ליותר דקות או פחות דקות משחק, אלא רק לעניינים שבין מאמן לקפטן והכול נעשה ברוח טובה ונעימה. מכבי חיפה חשובה ויקרה לליבי וחזרתי למועדון המדהים הזה כדי להגשים עוד חלומות. אני אמשיך לעשות הכול כדי שזה יקרה ושאסיים את הקריירה בצורה הכי טובה ומוצלחת במועדון מספר אחת עם הקהל מספר אחת".

יוסי בניון נכנס לפגישה עם יעקב שחר במשרדים ברחוב המסגר. קובי אליהו
תמה הסאגה? יוסי בניון/קובי אליהו

מוקדם יותר הודיעה מכבי חיפה: "במהלך היום הופיעו באמצעי התקשורת השונים, ידיעות הקשורות לקפטן הקבוצה, יוסי בניון. על מנת להוריד נושא זה מסדר היום , יוסי הוא שחקן וקפטן הקבוצה וימשיך להיות כזה ולעזור לנו להגשים את מטרות המועדון".

כידוע, הסאגה החלה מעט לפני אימון הבוקר של הקבוצה. עוד לפני ששוחרר, בניון נפגש עם המאמן רוני לוי ולטענת גורמים בחיפה השיחה עלתה לטונים גבוהים. השיחה, כך מספרים בחיפה, לא הייתה קשורה לנושאים מקצועיים בלבד, או בנוגע למשחק בגביע הטוטו, אלא לעניינים אישיים בין המאמן לשחקן.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, בניון כעס מאוד לאחר המשחק אתמול בכל הנוגע להתנהלות סביבו. אחרי שסופסל בדרבי, הקשר תורגל בהרכב הקבוצה בסוף השבוע, ונראה היה שיפתח בהרכב. לפני המשחק לוי פרסם את ההרכב ובניון שמע ממנו כי חן עזרא הוא זה שיפתח. "בספסל לא הבינו למה בניון חגג ככה, אבל כשמסתכלים על הדברים אחרי שקרה מה שקרה הבוקר, מבינים את ההתפרצות אחרי שהשער שהבקיע", אמר אחד משחקני מכבי חיפה לאחר האימון. "יוסי פרק תסכול. הרבה תסכול. כולנו, גם הוא, היינו בטוחים שהוא יפתח בהרכב. כמובן שיש כאן משקל גבוה להחלטה של המאמן. צריך לזכור שרוני הוא הסמכות המקצועית העליונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully