וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוסטבו בוקולי: "רוני לוי חיובי יותר ומדבר יותר עם הצעירים"

6.8.2015 / 18:05

הסקאוט שפרש מכדורגל התייחס במסע"ת להבדלים אצל מאמן מכבי חיפה, ונזכר כיצד הגיע לישראל: "רציתי בכלל לשחק במקום אחר. הסתובבתי בעולם ואמרו לי שאני לא מספיק טוב"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בצל פרשת יוסי בניון, שחקן הקבוצה לשעבר גוסטבו בוקולי התארח היום (חמישי) בכנס תא כתבי הספורט בחיפה. הקשר הירוק סיפר על תפקידו החדש במכבי חיפה ועל התקופה הלא קלה בעת המחשבות על פרישה. בוקולי, אגב, לא היה יכול לפתוח את העונה הנוכחית בכל מקרה. הוא סובל מקרע בשריר וזקוק לתקופת החלמה של מספר חודשים לפני שיוכל לחזור לפעילות ספורטיבית.

על תפקידו החדש אמר: "אנחנו רוצים לעשות עבודה טובה כדי להחזיר את מכבי חיפה לימים הטובים. אני עושה חיים קלים. אני לא ממליץ לאף אחד, אלא עושה מה שמבקשים ממני".

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
נפרד. בוקולי/יוסי ציפקיס

על ההחלטה לפרוש: "ידעתי שאני צריך להחליט, ושאלתי את עצמי: האם לסחוב עוד שנה? בשביל מה? להרוס את כל מה שעשיתי? לא כדאי. דיברנו עם אשתי ואז חשבנו לעשות משהו שונה ולעזור למקום שעזר לי במצבים הקשים. עשינו וידאו יפה בברזיל, זה לא היה קל, ועדיין יש רגעים שאתה מאבד את עצמך, אבל זה מה שיש. אתה צריך להסתכל קדימה".

על חוסר ההצלחה של מכבי חיפה בשנים האחרונות: "יש הרבה דברים שקרו שגרמו לכך שלא הצלחנו, וקבוצות אחרות הצליחו. הם עשו דברים נכונים, כמו מכבי תל אביב. אני לא רוצה לגעת בנקודות, אבל יש הרבה נקודות קטנות שקרו. כדאי לעשות ולטפל ואז התוצאות יבואו. זה ידבר יותר ממילים".

על ההחלטה להגיע לישראל: "רציתי לשחק במקום אחר, ואז הגעתי לרמת גן. מפה ידעתי שאני צריך להוכיח את עצמי כשחקן. הסתובבתי בכל העולם ואמרו לי שאני שחקן טוב, אבל זה לא בשבילם. הייתי באיטליה, בסין, בפורטוגל, בטורקיה ורציתי להוכיח לעצמי בלי קשר אם הקבוצה טובה או לא. בכל משחק ששיחקתי ובכל אימון שהייתי, נתתי את הכול בשביל המועדון".

על הקדנציה השנייה של רוני לוי במכבי חיפה: "רוני לא ישן, והוא כל הזמן חושב הכי טוב בשביל מכבי חיפה, לא בשביל עצמו ולא בשביל אף אחד. הוא מנסה לעשות בשביל מכבי חיפה הכי טוב. הוא חיובי יותר, מדבר יותר עם הצעירים. כששואלים אותי איך היה רוני, אני לא יכול להגיד שהייתה לי בעיה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully