וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישה זילברמן הרים ידיים: לא יתחרה באליפות העולם

6.8.2015 / 15:10

שחקן הבדמינטון, ששהה בסינגפור והמתין במשך תקופה ארוכה לקבלת הוויזה, הבין כי לא יקבל את אישור הכניסה לאינדונזיה וכעת הוא ישוב לישראל. בכך איבד אפשרות להבטיח כבר בשבוע הבא קריטריון לריו

מישה זילברמן שחקן בדמינטון. GettyImages
לא יתחרה באליפות העולם. מישה זילברמן/GettyImages

שוב הפוליטיקה משתלטת על הספורט, ובישראל אין ממש פיתרונות: מישה זילברמן, שאמור היה להתחרות בשבוע הבא באליפות העולם בבדמינטון, לא קיבל ויזה לאינדונזיה אחרי שהמארחים הקשו עליו את קבלתה, מה שגרם לו להבין שההמתנה הארוכה שלו בסינגפור, שם קיים מחנה אימונים, הייתה לשווא. מדובר באכזבה גדולה עבור הספורטאי הבכיר בענף שיאלץ כעת לעשות את דרכו לישראל. חשוב להדגיש שלמרות הדברים, עדיין מנסים בישראל לפתור את הפלונטר שנוצר, אך ההערכה היא כי הסיכויים למציאת פיתרון של הרגע האחרון הם קלושים, שכן האליפות תחל ביום שני הבא.

במסגרת הניסיונות לקבל את הוויזה, הוועד האולימפי הישראלי עירב את הוועד האולימפי הבינלאומי, אבל כל המאמצים לא נשאו פרי, והיום (חמישי) התברר לזילברמן סופית כי לא יוכל להשתתף באליפות. שגרירות אינדונזיה בסינגפור נסגרה כבר בשעות הצהריים רגל החג, ועד לתחילת השבוע הבא היא תישאר סגורה. מיד כשהתבשר על כך, זילברמן ביטל את כרטיס הטיסה לאינדונזיה, וכעת מחפש דרך להגיע לישראל.

אליפות העולם הייתה יכולה להיות המשוכה האחרונה עבור זילברמן בדרך להבטחת הקריטריון לריו. מן הסתם מדובר בתחרות גדולה ועל כן יש לכך משמעויות רבות מבחינתו של הספורטאי, שהשתתף במשחקים האולימפיים בלונדון, וכעת ימתין לתחרויות הבאות כדי לסגור את סיפור הקריטריון. מוקדם יותר השבוע כתב זילברמן בחשבון הפייסבוק שלו: "לא נותנים לי ויזה להשתתף באליפות העולם. אחרי חצי שנה של התכתבויות ושליחת כל המסמכים שביקשו, ואחרי שהגענו לסינגפור, אומרים לא. איגוד הבדמינטון העולמי ידע על זה ולא עזר. להתעלם ולחכות עד שהדבר יעבור זה פיתרון. אחרי שבועיים בסינגפור שחיכיתי לוויזה, כנראה ששולחים אותי הביתה במקום לאליפות העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully