וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה רשמית: יוסי בניון יישאר כשחקן וכקפטן

6.8.2015 / 13:17

בתום יום סוער, שהחל בפיצוץ עם המאמן רוני לוי ונמשך בפגישה עם הבעלים יעקב שחר, הבהירה מכבי חיפה כי אפשרות עזיבתו של בניון אינה על הפרק: "יוסי ימשיך לעזור לנו להגשים את מטרות המועדון"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה מנסה לשים סוף לסערה סביב יוסי בניון, ובהודעה שפורסמה אחר הצהריים (חמישי) הובהר כי בניון "הוא שחקן וקפטן הקבוצה וימשיך להיות כזה ולעזור לנו להגשים את מטרות המועדון". הבוקר פורם בוואלה ספורט כי בניון עזב את אימון הבוקר במפתיע ונסע לפגישה עם נשיא המועדון יעקב שחר.

יוסי בניון נכנס לפגישה עם יעקב שחר במשרדים ברחוב המסגר. קובי אליהו
נפרד מהשחקנים? בניון מחוץ למשרד של יעקב שחר, היום/קובי אליהו

הסאגה החלה מעט לפני אימון הבוקר של הקבוצה. עוד לפני ששוחרר, בניון נפגש עם המאמן רוני לוי ולטענת גורמים בחיפה השיחה עלתה לטונים גבוהים. השיחה, כך מספרים בחיפה, לא הייתה קשורה לנושאים מקצועיים בלבד, או בנוגע למשחק בגביע הטוטו, אלא עניינים אישיים בין המאמן לשחקן.

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, בניון כעס מאוד לאחר המשחק אתמול בכל הנוגע להתנהלות סביבו. אחרי שסופסל בדרבי, הקשר תורגל בהרכב הקבוצה בסוף השבוע, ונראה היה שיפתח בהרכב. לפני המשחק לוי פרסם את ההרכב ובניון שמע ממנו כי חן עזרא הוא זה שיפתח. "בספסל לא הבינו למה בניון חגג ככה, אבל כשמסתכלים על הדברים אחרי שקרה מה שקרה הבוקר, מבינים את ההתפרצות אחרי שהשער שהבקיע", אמר אחד משחקני מכבי חיפה לאחר האימון. "יוסי פרק תסכול. הרבה תסכול. כולנו, גם הוא, היינו בטוחים שהוא יפתח בהרכב. כמובן שיש כאן משקל גבוה להחלטה של המאמן. צריך לזכור שרוני הוא הסמכות המקצועית העליונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
איך זה ייגמר? רוני לוי/קובי אליהו

מיד לאחר הפגישה עם לוי, בניון נכנס לחדר ההלבשה של הקבוצה, לחץ את ידי חלק מהשחקנים ואמר להם: "להתראות, אני עוזב". בחיפה טוענים כי הקפטן שוחח עם השחקנים בשעה שהיה כעוס מאוד וכי האירוע הזה קרה לפני הפגישה עם שחר. אחד השחקנים הוסיף: "יוסי בחור אמוצינאלי. אני מקווה שהוא עשה דברים מתוך כעס, ולא קיבל החלטה". לאחר שעזב את חדר ההלבשה, בניון נסע לפגישה עם שחר במשרדו ברחוב המסגר בתל אביב ודרש הבהרות לגבי עתידו במכבי חיפה. בשיחה עם המאמן בניון לא קיבל תשובה חד משמעית לגבי עתידו, אך בפגישה עם שחר הנשיא ניסה לרכך אותו. השחקן, כך מעריכים בחיפה, כלל לא מעוניין לעזוב.

אחד השחקנים אמר לאחר האימון: "אין ספק שמדובר בתקרית לא נעימה. יוסי הוא הקפטן שלנו וחלק מהותי מהקבוצה הזאת. אם הוא יעזוב, זו תהיה מכה קשה לכולנו. זה יכול לפרק את הקבוצה". שחקן אחר אמר: "אני מקווה שיוסי יישאר איתנו. אסור לתת לו ללכת ולא ניתן שמצב כזה יקרה". ייתכן שמאוחר יותר תיערך פגישה נוספת, משולשת, בין שחר, בניון ולוי במטרה ללבן את הדברים.

רוני לוי מאמן מכבי חיפה (משמאל) לצד יעקב שחר. קובי אליהו
בדרך לפגישה משולשת עם בניון? שחר ורוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully