וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: תום מעיין חתם לשנתיים

6.8.2015 / 10:43

הגארד (22, 1.85) שמיעט לשחק בהפועל ירושלים יעבור לקבוצה של אלדד אקוניס ויצטרף לסגל ישראלי שכולל את רוט, זליקוביץ', רובין ומשעור

בני הרצליה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הרכז הישראלי תום מעיין לשנתיים הקרובות. מעיין קיבל בתחילת הקיץ הודעה מהפועל ירושלים כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה לעונה הבאה, כשהוא מחזיק בחוזה לשלוש עונות נוספות במדי האלופה, ולאחר מספר שבועות פנתה אליו הרצליה ולבסוף צירפה אותו. בהרצליה מקווים כי מעיין יוכל להראות את הפוטנציאל הגדול הטמון בו כבר בעונת המשחקים הקרובה בה הוא ישמש כרכז המחליף של מורן רוט.

תום מעיין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אתגר חדש. תום מעיין/ברני ארדוב

מעיין (22, 1.85) גדל במחלקת הנוער של גליל עליון עמה הגיעה להישגים רבים. אחרי שסיים גיל נוער שיחק חצי שנה באקדמיה של גראן קנאריה, מעט בליגה הלאומית ויצא לאוניברסיטת סיטון הול היוקרתית. אחרי שנתיים במכללה, נדרש לחזור לישראל כדי להשלים את שירותו הצבאי, ובאמצע עונת 2013/14 חתם בהפועל ירושלים. במדים האדומים לא הרבה מעיין לשחק, ובעונה שעברה רשם 6.3 נקודות באליצור רמלה במסגרת הכרטיס הכפול. בקיץ 2013 היה אחד השחקנים המרכזיים בנבחרת העתודה באליפות אירופה דרג א' כשרשם 10.1 נקודות ו-5.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של מיקי גורקה בהרצליה כולל מלבד מעיין את מורן רוט, אבירם זליקוביץ', דני רובין וכארם משעור בצד הישראלי ואת הזרים ג'מאר סמואלס וסטיבן דניס. בהרצליה יעשו מאמצים בתקופה הקרובה לצרף שני זרים נוספים בעמדות הפנים על מנת להשלים את הסגל לפני פתיחת האימונים. ג'וליאן רייט, שהיה מועמד לחזור לקבוצה, העדיף לחתום בחוזה בסך 220 אלף דולרים בטרנטו האיטלקית.

דני פרנקו הפועל ירושלים מאמן. ברני ארדוב
גם אלון אקרמן יהיה עוזרו. דני פרנקו/ברני ארדוב

הפועל רושלים, השלימה את הצוות המקצועי לעונת 2015/16, עם מינויו של אלון אקרמן (32) לתפקיד עוזר המאמן השני. הוא מצטרף לצוות האימון שכולל את דני פרנקו, מתן חרוש (עוזר ראשון) ומוטי לוי (מאמן הכושר) שממשיכים מהעונה האחרונה. לאחר המינוי אמר אלון: "אני שמח מאוד על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף לצוות המקצועי של משפחת הפועל ירושלים, ובטוח שתהיה לנו עונה מוצלחת". אקרמן יליד חולון שימש בעונה האחרונה כסקאוט של קבוצת הבוגרים בנוסף לתפקידו כמאמן בכיר במחלקת הנוער של המועדון, תפקיד אותו הוא ממלא בשש השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully