וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה לוחצים על יואב כץ כדי שיחתים את אלעד גבאי

6.8.2015 / 9:13

בקבוצה רוצים מאוד את המגן, האוהדים הניפו שלטים הקוראים להחתימו במהלך ה-0:3 על הפועל עכו. כעס על הוויכוח סביב בעיטת הפנדל, סוויסה יהיה הבועט הקבוע. רואש: "שחקני הבית זה הבלון חמצן שלנו. רואים את הרעב שלהם"

one

בהפועל חיפה מפעילים לחץ על הבעלים יואב כץ להחתים את המגן אלעד גבאי וזאת למרות שהבעלים כבר הבהיר למקורביו של גבאי כי הוא נוטה שלא לבצע את המהלך בשלב הזה. במשחק הקבוצה מול הפועל עכו אתמול (רביעי) חלק מהאוהדים מחו בעקבות הסחבת עם גבאי והנטייה שלא להחתימו. האוהדים הניפו שלטים והעבירו מסר לכץ כי החתמתו של גבאי שווה לרכישת מנויים נוספים. המגן עצמו מחכה להחלטה של כץ ובמקביל נמצא על הכוונת של קבוצות אחרות כשאם לא יעבור בסופו של דבר, ידרוש לחזור לאימוני מכבי חיפה.

בינתיים, בקבוצה היו מרוצים מאוד מה-0:3 על הפועל עכו אך לא מהיכולת שהציגה הקבוצה, בייחוד במחצית הראשונה. במועדון יודעים שיש עוד מה לשפר. בנוסף ליכולת, בהפועל חיפה לא אהבו את הדיבורים סביב בעיטת הפנדל, כאשר חנן ממן, זרקו קוראץ' ותומר סוויסה ניהלו ויכוח בנושא במהלך המשחק. בקבוצה ציינו שההחלטה היא שסוויסה יהיה בועט הפנדלים ויבהירו זאת לשחקנים. "היה משחק הכנה רשמי טוב מאוד", אמר הקפטן אושרי רואש. "יש קבוצה חדשה ומספר שחקני רכש שהגיעו ואנחנו מתחברים. לא יהיה נכון לדבר עכשיו על מטרות, אנחנו צריכים רק לעבוד קשה וככה נגיע להישגים. שחקני הבית זה הבלון חמצן של הפועל חיפה ורואים את הרעב שלהם. זה הדבר הכי טוב שיכול להיות".

תומר סוויסה הפועל חיפה בועט פנדל. אדריאן הרבשטיין
יהיה בועט הפנדלים הקבוע. תומר סוויסה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully