וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויטור פבראני: "הגעתי מוקדם כדי להיות בכושר הכי מהר, אני כשיר ב-100%"

6.8.2015 / 7:22

הסנטר הברזילאי החדש של מכבי תל אביב נחת שלושה שבועות לפני פתיחת האימונים: "יש לי קיץ ארוך, כרגע אני במצב טוב. אני מגיע לעזור לקבוצה, המאמן אמר לי שלא קל למצוא שחקנים כמוני באירופה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מרום שפיצר

ויטור פבראני נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל. הסנטר הברזילאי, שכבר ערך בתחילת הקיץ אימונים אישיים עם ניקולה וויצ'יץ' לפני שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת במדי הצהובים, חזר לארץ כמעט שלושה שבועות לפני מועד פתיחת האימונים של קבוצתו החדשה, על מנת לעבוד עם אבי אבן ורגב פנאן במטרה להיכנס בהדרגה לכושר משחק, אחרי התאוששותו מפציעה ארוכה.

"אני קצת עייף, אבל שמח להיות כאן", אמר פבראני אחרי נחיתתו. "אני מגיע לעזור. יש לי קיץ ארוך מאוד, אני עובד כאן ובאמריקה, וכרגע אני במצב טוב, אבל צריך עוד קצת. אז הגעתי לפני כולם כדי להתחיל לעבוד ולהיות בכושר טוב הכי מהר שאוכל". כשנשאל האם התאושש לחלוטין מהפציעה אמר: "כן, אני 100%. כבר הייתי כאן ונפגשתי עם הרופאים של מכבי והם עשו MRI על הברך שלי והכל היה טוב".

ויטור פבראני שחקן מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
"נבוא לעשות את העבודה ולשמח את האוהדים". ויטור פבראני/ניב אהרונסון

על העובדה שמכבי תל אביב לא זכתה באליפות בעונה שעברה אמר פבראני: "אני יודע שמכבי היא קבוצה גדולה באירופה, והשחקנים שלה רוצים לנצח משחקים ולהגיע למשחקי גמר, וכשזה לא קורה זה קשה לקבוצה. אבל זו שנה חדשה, עונה חדשה ושחקנים חדשים. אז נבוא לעשות את העבודה ולשמח את האוהדים".

כשנשאל מה יהיה תפקידו בקבוצה ענה פבראני: "דיברתי עם המאמן לפני כחודש, והוא אמר לי שלא קל למצוא באירופה שחקנים כמוני שמוסרים את הכדור, מכדררים, משחקים בפוסט וקולעים. אז אני רק מגיע לעזור לקבוצה, ואעשה מה שהמאמן רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully