וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' רתח: "יש כאן שחקנים שמסתובבים כאילו לקחו חמש אליפויות"

5.8.2015 / 21:40

מאמן בית"ר ערך אסיפה קשה לשחקניו בעקבות ההפסד לנתניה: "חשבתי שאתם מקצוענים, אבל טעיתי. במקום שתגידו תודה שמכבדים אתכם, אתם יורקים על כולם". שחקנים אמרו: "טוב שקיבלנו בראש"

יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר ירושלים סלובודאן דראפיץ' ערך הערב (רביעי) אסיפה קשה לשחקנים בעקבות ההפסד 2:0 למכבי נתניה אתמול בגביע הטוטו. דראפיץ' אמר לשחקנים: "התאכזבתי מאוד מהגישה שלכם. חשבתי שאתם מקצוענים ותדעו להתייחס למשחק כמו שצריך, אבל טעיתי. לא יכול להיות ששחקנים שלובשים את החולצה של בית"ר ירושלים באים בגישה כזאת למשחק".

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
שטף את השחקנים. סלובודאן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

דראפיץ' המשיך: "יש כאן שחקנים שאחרי שעשו מקום רביעי מסתובבים כאילו לקחו חמש אליפויות והולכים על המגרש. אני לא מוכן שזה ימשיך ככה. אולי עשיתי טעות שנתתי לכם חופש של שבוע אחרי שרלרואה. אני רציתי שתנוחו ותתנו לגוף להתאושש ושחקנים לקחו את זה למקום של להוריד הילוך ולהיות לא רציניים. אולי הייתי רך איתכם וכיבדתי, אז אנשים לוקחים את זה למקום של זלזול.

"קבוצה שלי תרוץ יותר מקבוצות אחרות. מי שלא יעשה את זה פשוט לא ישחק. אין אצלי שמות ואין העדפות, אני רוצה קבוצה שיהיה קשה לשחק נגדה, שכולם ייתנו הכול ויאכלו את הדשא. מי שלא מסוגל יכול להגיד לי ואני אטפל בזה. אני מקווה שתפנימו את זה כבר במשחק הקרוב נגד כפר סבא.

זה מתחיל מהדברים הקטנים. אחרי אימון אתם לא עוזרים למאיר הרוש לאסוף את הכדורים, כשמאמן הכושר קורא לכם חלק עושים טובה והוא צריך לרדוף אחריכם. ההתנהלות שלכם בחדר הלבשה - כאילו זאת קייטנה, במקום שתגידו תודה שמכבדים אתכם אתם יורקים על כולם. אז מעכשיו הכל משתנה, שכל אחד יחליט באיזה דרך הוא מתנהל".

שחקנים בקבוצה אמרו על האסיפה: "סלובו אמר את מה שכולם חושבים. הגיע הזמן ששחקנים ייקחו את עצמם בידיים. כל אחד מרשה לעצמו לתרץ שבגלל המצב, בגלל האווירה או בגלל שהתחלנו מוקדם והיה עומס. לפני הכול צריכים לרוץ ולרצות יותר מהיריבה. זאת ליגה די שוויונית ומה שמכריע זה קודם כל מי רוצה יותר. יש לנו קבוצה טובה מאוד וכולם מאמינים שכבר נגד כפר סבא נראה קבוצה אחרת".

שחקן אחר הוסיף: "מנסים להפיל את האשמה על שחקן כזה או אחר. כל הקבוצה הייתה רעה ולא נתנה הכול. זה השינוי הראשון שצריך לבוא, כולם רצים וגורמים ליריבה לעבוד קשה ולסבול. אם נעשה את זה, הכול יזרום ויראה את האיכויות של הקבוצה. טוב שקיבלנו בראש, כולם כולל כולם צריכים לקחת אחריות".

טל כחילה סובל ממתיחה קלה יחסית ובשלב זה ינוח במשחק הקרוב נגד כפר סבא. ייתכן כי פאבלו דה לוקאס יחזור לסגל וישחק מחצית. בבית"ר עדיין לא הסדירו את אשרת העבודה של פראן גונסאלס ואם לא יעשו זאת מחר הוא לא יכול לשחק בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully