וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "אני קצת יותר אופטימי ממה שהייתי בעונה שעברה"

הקפטן של מכבי חיפה, שהעניק לה 0:1 דחוק על סכנין בגביע הטוטו, סיכם: "עד פתיחת הליגה נהיה קבוצה חזקה". רוני לוי לא מתכוון לשחרר את גוזלן. אלי כהן: "נבנית פה קבוצה טובה"

one

מכבי חיפה שמרה הערב (רביעי) על מאזן מושלם בגביע הטוטו, כשניצחה את בני סכנין 0:1. יוסי בניון, שעלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, היה חתום על השער היחיד כשהכריע את ההתמודדות בדקה ה-87, מבישול של טאלב טואטחה.

"היו במשחק הזה הרבה דברים טובים, וגם דברים פחות טובים", אמר רוני לוי בסיום. "שלטנו טוטאלית במשחק אבל הם סגרו אותנו בצורה הרמטית והיה קשה לפרוץ. במשחקים כאלה צריך לדעת לנצל את המצבים ולדעת לא להיות חשופים למתפרצות. בתקופה הזו של השנה השחקנים באופן טבעי פחות חדים ומדויקים אבל אני סבלני. בחרנו בלם ושחקן מרכז שדה מצויינים, אנחנו מחפשים שחקן שיבוא עם מוטיבציה ולא רק כזה שיבוא לעשות סיבוב על מכבי חיפה".

על ההחלטה להעלות את יוסי בניון מהספסל אמר: "יש לי את השיקולים שלי כמאמן. החשיבות של יוסי ידועה. עם כל הכבוד לגביע הטוטו, אנחנו עומדים בפני עונה ארוכה ומתישה ואני צריך אותו לליגה ולא בטוח שבמשחק הבא הוא ישחק. כולם עוד צריכים להיכנס לכושר".

שובל גוזלן צפוי ליזום שיחה עם רוני לוי, שלא מתכוון לשחררו עד שלא יביא חלוץ. לוי כבר הטיל בעבר וטו על שחרורו ועל עזיבת אלון תורג'מן, אבל החליט שרק בקשה של אחד החלוצים לעזוב תגרום לו לשנות את ההחלטה. לגוזלן יש מספר הצעות מליגת העל. "לא פשוט לשבת בחוץ ושובל מתנהג כמו שצריך", אמר המאמן בסיום המשחק. "שובל חשוב למועדון. אם הוא ידפוק בדלת הוא יצטרך לחכות, אנחנו עושים הכל בשבילו".

כובש השער יוסי בניון הוסיף: "פחות משנה מי מבקיע, חשוב לנצח. רצינו להיראות הרבה יותר טוב, אבל צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. אנחנו מתחברים ממשחק למשחק, עדיין חסר לנו קצת חיבור. מחפשים עוד שחקן או שניים, יש לנו רק שלושה זרים. אני מאמין שיביאו חיזוק שישלים את הפאזל. אני מאמין שעד פתיחת הליגה נהיה קבוצה חזקה. אני קצת יותר אופטימי ממה שהייתי בעונה שעברה, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. אם נפתח את הליגה טובה, נהיה צמודים עד הסוף".

מנגד, המאמן המפסיד אלי כהן סיכם: "אני מרוצה מהמשחק. צריך להבין שלא באנו בהכנה אופטימלית ובסך הכל הקבוצה תפקדה על המגרש מבחינה הגנתית יוצא מהכלל. מבחינה התקפית היה חסר לנו שחקנים, אבל מי ששיחק התאמץ ונתן הכל. אין לנו זמן לבכות, נמשיך לעבוד ולהתכונן. כשהשחקנים שיגיעו ייכנסו לכושר ניראה טוב יותר. ז'אורז'יניו נתן משחק בינוני אבל ראיתי אותו במחנה והוא טכני וטוב מאוד, אני מאמין שהוא ימשיך איתנו".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"אני כל הזמן חושב על כל מיני הרכבים שונים, עד שאתה מוצא את הנוסחה הנכונה זה לוקח זמן". רוני לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully