וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - סלובן ליברץ: אוגו הצעיר יפתח בחוד?

סגנית האלופה רוצה למחוק את ההפסד 2:1 במוק' הליגה האירופית (20:00, ספ' 1 ו-HD), חסארמה מתלבט לגבי ההתקפה והקישור. במסע"ת אמר: "שהיריבות ימשיכו לשפוך כסף ואנחנו נישאר למעלה"

סיבוב שלישי, גומליןמחצית06/08/2015
עירוני קרית שמונה
    2:0
      סלובן ליברץ
      צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

      עירוני קרית שמונה מוכנה למשחק הגומלין שייערך מחר (חמישי, 20:00, ספורט 1 ו-HD) מול סלובן ליברץ הצ'כית, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקבוצה של סלאח חסארמה תנסה להפוך את ההפסד 2:1 מהמשחק הראשון. המשחק ייערך באצטדיון בנתניה.

        חסארמה העדיף להשאיר את שחקניו במתח לקראת המשחק ולא תרגל היום הרכב, כאשר נראה שהצוות המקצועי מתלבט לגבי כמה עמדות. לפי האימונים בשבוע האחרון, המאמן מתלבט בין אוגו אזוצ'וקוו לבין עידו אקסברד בחוד, כאשר מבין אור אוסטוינד, אדריאן רוצ'ט, ברונו ואופיר מזרחי יעלו רק שניים.

        בקבוצה מאמינים שניתן לעבור את הצ'כים כאשר גם בצוות המקצועי ובהנהלה החדירו ביטחון בשחקנים. "ברור שהם יריבה קשה אבל לא בלתי אפשרית" אמר שחקן בקבוצה "נגיע כדי לנסות לעבור את השלב הזה כי אנחנו מסוגלים".

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

        בשיתוף פיטרו
        סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
        דרוך לקראת הגומלין. חסארמה/יוסי ציפקיס

        סלאח חסארמה נשאל על היכולת הטובה של קרית שמונה במשחק הראשון ועל המשחק שצפוי מחר: "אני שמח לשמוע שאנחנו מביאים גאווה לכדורגל הישראלי, אבל מחמאות לא מעניינות אותי, רק מבחן התוצאה ואני מקווה שנעשה את העבודה מחר. התחלפו אצלנו הרבה שחקנים, הם צעירים, רעבים ורוצים להצליח, אבל זה לוקח זמן. אנחנו עושים דרך טובה ותהיה לנו קבוצה חזקה העונה. אני אתן לשחקנים הכי מוכנים לשחק, אלה שאני חושב שבמשחק הספציפי הזה אני יכול לנצח איתם את המשחק. יש לנו בכל עמדה שני שחקנים לפחות וכל אחד מהם יכול לשחק. לפי האימונים והתרגולים, והמטרות של כל משחק, אני אחליט מי מתאים".

        המאמן הוסיף: "אנחנו משחקים בנתניה, במגרש שאנחנו מכירים ובמזג אוויר שאנחנו מכירים, מול הקהל שלנו וזה חשוב מאוד. זה נותן לנו יתרון ביתי קטן. חשוב לנו לשחק במדינה שלנו. ליברץ קבוצה טובה עם חלק התקפי מסוכן, אבל ראינו במשחק הקודם שיש להם נקודות תורפה שאפשר לנצל. אני חושב שאפשר לעבור אותם".

        על היריבות בארץ אמר חסארמה: "שהם ימשיכו לשפוך את הכסף ואנחנו נמשיך להיות למעלה".

        גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
        אסור לספוג. גיא חיימוב/יוסי ציפקיס

        השוער גיא חיימוב אמר: "זה משחק מאוד חשוב, יש עלינו הרבה אחריות. המטרה היא לעמוד כמו שצריך, להיות מחויבים. אסור לנו לספוג. אני בטוח שנוכל לעשות את מה שצריך. התוצאות של הישראליות לא טובות, לא משנה אם זה אנחנו, באר שבע או מכבי. אנחנו רוצים שהישראליות ינצחו באירופה ושנקבל דירוג טוב. זה קצת מאכזב את כולנו ואני מקווה שמחר נוכל לשנות את זה ולשמח את עם ישראל".

        עוד אמר חיימוב: "אנחנו קבוצה חדשה ולא יכולים להתחרות בסכומים של היריבות, אבל כן יכולים להתמודד איתם על המגרש. אני מקווה שנתחבר כמה שיותר מהר ואם נתחבר כמו שאנחנו מלוכדים בחדר ההלבשה, נראה טוב. אנחנו נמדדים על פי ההישגים שלנו ונמשיך לעשות את העבודה על המגרש".

        וובה בראון עושה מתיחות/יוסי ציפקיס

        סלובן ליברץ הגיעה לישראל אחרי 2:2 במחזור הליגה השני בצ'כיה מול סלביה פראג, ועם זיכרונות מהמפגש מול ציריך בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ב-2013. גם אז ניצחה הקבוצה 1:2 בבית ויצאה לשוויץ, כדי לנצח באותה תוצאה ולהמשיך משם לכיוון שלב הבתים.

        המאמן יינדז'ריך טרפישובסקי הזהיר: "יהיה לח ודביק. יש בישראל 36 מעלות בצל, המזל שלנו שהמשחק בערב אז כבר לא תהיה שמש. נצטרך להתמודד עם מזג האוויר, לא יהיה פשוט".

        הרכבי הקבוצות

        קהל: 1200

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully