וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי דסה: "אירועי שרלרואה כבר לא משפיעים, הכל מקצועי, אנחנו לא מחוברים"

5.8.2015 / 7:51

בבית"ר ירושלים מנתחים את ההפסד בנתניה, המגן: "שחקנים כולל אני צריכים להיכנס לכושר, לא מתפקידי להתעסק עם הפרסומים על מעבר למכבי תל אביב". דראפיץ': "לא חושב שלא רצינו מספיק". כחילה יושבת לשבוע לפחות, קליימן ינוח מספר ימים

יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים נרשמה אכזבה גדולה מההפסד אמש (שלישי) בנתניה בגביע הטוטו (2:0). מעבר לתוצאה, בקבוצה התאכזבו יותר מצורת המשחק והעובדה כי נראה היה שנתניה רוצה יותר את הניצחון. בבית"ר אמרו אתמול: "אסור שככה ייראו שחקני בית"ר ירושלים. התחלנו את העונה בקצב גבוה, שחקנים חזרו מחופש קטן והייתה אווירה שמתחילים הכל מחדש אבל זה לא תירוץ, חייבים לתקן את הרושם, זה היה נראה רע מאוד".

לגבי הביקורות שנשמעות על סלובודאן דראפיץ' אמרו בקבוצה: "תמיד כשלא הולך ישר באים למאמן ויש ביקורות, יש כל כך הרבה בעיות במועדון מכל הכיוונים וצריך לטפל בהן. נקווה שגם אלי טביב ייצא באיזו הצהרה וייתן לכולם להרגיש כאן טוב יותר. מאז אירועי שרלרואה כל המועדון קיבל כיוון שלילי ויש לא מעט בעיות שחייבות להיפתר, כדי שהעיסוק יהיה אך ורק בכדורגל".

טל כחילה, שעלה לשחק עם רגישות, סובל ממתיחה וצפוי להיעדר לפחות בשבוע הקרוב. גם בוריס קליימן ספג מכה ברגלו ועשוי לנוח מספר ימים. בית"ר סובלת כעת ממצוקת בלמים, היות וגם ניסו קפילוטו מושך פציעה ואילו דניאל אסקלינג סובב את ברכו באימון יום חמישי וייעדר שבועיים לפחות.

שחקן בית"ר ירושלים, אלי דסה, לפני שחקן מכבי נתניה, גאל מרגוליס. יוסי ציפקיס
"אני צריך לדעת להתנתק מפרסומים ולהתמודד עם זה". אלי דסה/יוסי ציפקיס

אלי דסה אמר בסיום: "היינו גרועים מאוד ונצטרך לתקן כבר בשבת. כנראה שאיבדנו קצת מהכוחות, שחקנים כולל אני צריכים להיכנס לכושר. אנחנו עוד לא ממש מחוברים וישנם שחקנים שעוד לא נכנסו לסגל. אנחנו צריכים קצת זמן, לא היה מחנה ונכנסו ישר למשחקים ולאירופה וזה קצת פגע בנו. נפיק לקחים ונמשיך הלאה".

דסה התייחס להשפעה של אירועי שרלרואה על האווירה והשחקנים ואמר: "אני לא חושב שמה שקרה אחרי שרלרואה משפיע. עבר מספיק זמן, הוכח מצד הבעלים שהוא לא משאיר את הקבוצה יתומה וזה נתן לנו כח. הכל נטו מקצועי ועל זה אנחנו צריכים לעבוד". בנוגע להשפעה של הפרסומים על משא ומתן על העברתו למכבי תל אביב אמר דסה: "אין לי ברירה אחרת. לא מתפקידי להתעסק וזה לא מפריע לי. אני מקצוען וגם כדי להתקדם אני צריך לדעת להתנתק מפרסומים ולהתמודד עם זה".

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי נתניה ניצחה את בית"ר ירושלים 0:2

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. יוסי ציפקיס
"דראפיץ' הוסיף: "אני לא חושב שלא רצינו מספיק, פתחנו טוב את המשחק עם 3-4 מצבים. אחרי זה הייתה ירידה. אנחנו צריכים ללמוד נגד קבוצות שסוגרות עם עשרה שחקנים. בליגה לא מעט קבוצות יסגרו וצריך לדעת איך לא לספוג גם כשלא הולך לנו". בנוגע לנבחן פראן גונזלס אמר המאמן: "הוא נראה טוב באימונים, אנחנו רוצים לבחון אותו כבר בשבת הקרובה נגד כפר סבא ומנסים להסדיר את כל האישורים לכך". סלובודאן דראפיץ'/יוסי ציפקיס

דראפיץ' הוסיף: "אני לא חושב שלא רצינו מספיק, פתחנו טוב את המשחק עם 3-4 מצבים. אחרי זה הייתה ירידה. אנחנו צריכים ללמוד נגד קבוצות שסוגרות עם עשרה שחקנים. בליגה לא מעט קבוצות יסגרו וצריך לדעת איך לא לספוג גם כשלא הולך לנו". בנוגע לנבחן פראן גונזלס אמר המאמן: "הוא נראה טוב באימונים, אנחנו רוצים לבחון אותו כבר בשבת הקרובה נגד כפר סבא ומנסים להסדיר את כל האישורים לכך".

לאחר מכן הודה דראפיץ' גם בטעויות שלו: "עשיתי טעות. 3-4 התאמנו בבוקר והיה מאוד חם. עשינו אימונים ארוכים וטעיתי בסגנון כי זה פגע בנו היום. נעבור עכשיו לאימונים קצרים ורגועים יותר אחרי הצהריים. השחקנים מאוד רוצים ואנחנו עוברים תהליך, בטוח שנגד כפר סבא כבר ניראה אחרת".

בבית"ר ינסו לסכם בימים הקרובים עם החלוץ הצעיר רועי זיקרי על מנת שיצטרף לסגל. בבית"ר רוצים שהשחקן יקצץ בחוזהו ויחתום על חוזה מחודש. תומר ירוחם עדיין לא חתם על חוזה ועשוי לפנות לוועדה למעמד השחקן שתקבע מחיר לשחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully