וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט התאמן עם הפועל תל אביב: "רוצה להצדיק את מה ששולם עבורי"

אחרי קיץ סוער, שחקן המריבה, שחתם לחמש שנים בשורות האדומים, התאמן בקבוצתו החדשה-ישנה: "תנו לי את השקט שלי ויאללה הפועל". כ-50 אוהדים צעקו לעברו: "סוף סוף יצא מהכלא"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שעבר אולי את הקיץ הקשה בחייו, כשהפך ל"שחקן המריבה" בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב, הקשר בן רייכרט ערך היום (שלישי) אימון ראשון בקבוצתו החדשה-ישנה, הפועל תל אביב, לאחר שנרכש מהצהובים תמורת ארבעה מיליון שקלים וחתם לחמש שנים בצד האדום של תל אביב.

"אני נרגש מאוד", אמר רייכרט לפני שהחל באימון. "הגעתי למקום שרציתי. עכשיו, תנו לי לעשות את העבודה שלי כדי להצדיק את מה ששולם עבורי. תנו לי את השקט שלי ויאללה הפועל". הקשר לא התאמן עם שאר חבריו, אלא ערך אימוני ריצה מסביב למגרש. כ-50 אוהדי הפועל תל אביב הגיעו למתחם האימונים של הקבוצה כדי לעודד את השחקן, ושרו לעברו בין היתר: "בן יצא מהכלא".

מיד לאחר חתימתו של השחקן בקבוצה, אמר הבעלים אמיר כבירי: "ברגע שנקרתה בדרכנו ההזדמנות לרכוש שחקן עם איכויות כמו בן רייכרט החלטנו להשלים את העסקה ולצרף אותו למועדון. אנחנו שמחים על ההחתמה של בן ובטוחים כי הוא יחזק את הקבוצה ויעזור לנו להגשים את המטרות שלנו. בן הוא אדום אמיתי ואני מאושר שהחזרנו אותו הביתה".

שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט. קובי אליהו
"נרגש". בן רייכרט באדום/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט. קובי אליהו
ביקש שקט. רייכרט מוקף בעיתונאים/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט לצד המאמן ססאר מנדיונדו. קובי אליהו
"המקום שרציתי להיות בו". רייכרט עם מנדיונדו/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • בן רייכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully