וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הישראליות היחידות שביצעו מהפך בחוץ באירופה

4.8.2015 / 17:00

מאז 1992 היו רק שני מקרים בהם קבוצה ישראלית חזרה מהפסד ביתי לעליית שלב במפעל אירופי. רגע לפני המבחן של מכבי תל אביב בפלזן, חזרנו לאותם משחקים שיכולים לתת תקווה לצהובים לקראת הגומלין

AP

קבוצות הכדורגל הישראליות החלו לשחק במפעלים האירופאיים ב-1992. משחקי המוקדמות נערכים תמיד בשיטת בית-חוץ ובמשך 23 שנים, רק שתי קבוצות ישראליות הצליחו לבצע מהפכים אחרי הפסד ביתי במשחק הראשון. הפעם הראשונה היתה ב-2005, כשמכבי פתח תקוה הפסידה 0:2 בבית לפרטיזן בלגרד במוקדמות גביע אופ"א, אך ניצחה 2:5 במשחק חוץ מטורף בבלגרד, שנחשב עד היום לאחד מניצחונות החוץ הגדולים של קבוצה ישראלית אי פעם באירופה. וגם הפועל תל אביב עשתה זאת ב-2006 אחרי שהפסידה 2:1 לדומז'אלה הסלובנית במשחק הראשון, אך גברה עליה 0:3 בגומלין בסלובניה. מכבי תל אביב תשחק ביום רביעי בצ'כיה נגד ויקטוריה פלזן במשחק הגומלין של סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, אחרי הפסד 2:1 במשחק הביתי בשבוע שעבר, האם היא מסוגלת לבצע מהפך ?

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה! NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה! NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully