וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: זגורי, אוחיון ופלאח שלחו מכתב התראה לפני תביעה

שלושת השחקנים, שלא נמצאים בתכניות המקצועיות של המאמן ססאר מנדיונדו, טוענים כי המועדון הפר את החוזה איתם. "אין מקום להתנהגות כזו בכדורגל שלנו", מסר עורך דינם של השחקנים

one

שלושה משחקני הפועל תל אביב – משה אוחיון, ישראל זגורי, וסארי פלאח - התאגדו ושלחו היום (שני) להפועל תל אביב מכתב התראה לפני הגשת תביעה. זאת באמצעות עו"ד רועי רוזן. כזכור שלושתם לא בתכניות של המאמן ססאר מנדיונדו ולכן הם לא מתאמנים ומשחקים עם הקבוצה בשלב זה. מדובר בפעם הראשונה בה השלושה מתאגדים ופונים כיחידה אחת למועדון.

ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. יותם רונן
ישראל זגורי בימים שמחים יותר/יותם רונן

המכתב הארוך והמפורט מגולל את מה שאותם שחקנים מגדירים כ"הדרה" שלהם, אימונים בצד עם מאמן ממחלקת הנוער, מניעת השתתפות במחנה אימון, אימונים חובבניים, איומים בדבר אי תשלום שכר ועוד. הפועל תל אביב, שחתמה על חוזים מחייבים עם השחקנים הללו, החליטה שהיא לא מעוניינת לקיים איתם את החוזים ולנסות להעבירם לקבוצות אחרות. לכן, האדומים משתמשים בכוח שלהם באמצעות פעולות אלה.

עורך דינם של השלושה רועי רוזן מסר: "יש חוק, יש דין ולהתנהגות מהסוג הזה אין מקום בכדורגל שלנו – גם מבחינה חוקית, גם מבחינה חוזית וגם מבחינה מוסרית. השחקנים נחושים לעשות את מה שצריך כדי להבטיח שהפועל תל אביב תקיים את החוזים במלואם ועד תום".

מהפועל תל אביב נמסר בתגובה: "המכתב המדובר טרם התקבל במשרדינו ובכל מקרה לא נדון בעניינים אלו בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully