וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני באליפות העולם: טומרקין בעקבות חצי הגמר

2.8.2015 / 20:15

השחיין שהבטיח כבר את מקומו בריו ישתתף במוקדמות ב-100 גב וינסה לשפר את שיאו האישי שעומד על 53.90 שניות במטרה להשתלב בין 16 האחרונים. עברי תשתתף ב-100 חזה וקונובלוב ב-200 חופשי

יעקב טומרקין. ניב אהרונסון
מה הוא מתכנן לנו? יעקב טומרקין/ניב אהרונסון

אחרי שני שיאים ישראלים חדשים ביומה הראשון של אליפות העולם בשחייה, המשלחת הישראלית תקווה גם להשיג לראשונה מקום בחצי גמר בהצגת הבוקר שתחל מחר (שני) ב-9:30.

הראשון שיקפוץ לבריכה (9:49, שעון ישראל) הוא יעקב טומרקין, שישחה ב-100 גב ויעשה זאת מהמקצה השביעי מתוך שבעה. טומרקין, שישחה במסלול השביעי, אמור לעלות לתחרות כשהוא נטול לחץ אחרי שהבטיח את מקומו בריו בשלושה משחים. הוא מחזיק בשיא הישראלי במשחה הזה כשרק לפני שלושה חודשים הוא קבע 53.90 שניות, וכעת הוא ינסה לשחזר את התוצאה הזו כדי להשיג מקום בחצי הגמר.

עמית עברי, שסיפקה תוצאה מאכזבת ביום הראשון של התחרות ב-200 מעורב אישי, תנסה להביא לידי ביטוי את היכולות שלה ב-100 חזה, מקצוע אותו היא אוהבת מאוד ובו היא הבטיחה כבר את הקריטריון לריו. עברי מחזיקה בשיא הישראלי שעומד על 1:07.74 דקות, תוצאה אותה היא קבעה באפריל האחרון, וכעת היא תנסה לעמוד בציפיות ולהשתלב בין 16 השחייניות המובילות בעולם. עברי תשחה במקצה השביעי מתוך שבעה מהמסלול השמיני.

לירן קונובלוב, שהיה שותף לשיא הישראלי של השליחים, יתחרה כעת ב-200 חופשי. הוא יקפוץ לבריכה במקצה החמישי מתוך שמונה וישחה במסלול התשיעי הקיצוני. עבור קנובלוב המטרה תהיה לקבוע שיא אישי חדש ולרשום התנסות ראשונה בזירה העולמית, כאשר זמן הכניסה שלו לתחרות הוא 1:49.28 דקות, תוצאה אותה הוא השיג במאי האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully