וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: הרמה רק יורדת, אבל האוהדים בליגת העל שוברים שיאים

2.8.2015 / 16:00

כמעט 20,000 מנויים במכבי חיפה, 11,400 בבאר שבע, 8,000 בהפועל תל אביב: מספר המנויים ממשיך לטפס ולטפס, וגם העונה צפוים אוהדי הכדורגל הישראלי לשבור שיא חדש

יוסי ציפקיס

אומרים שהכדורגל הישראלי בירידה, שהנבחרת לא פוגעת ושהרמה בליגת העל נמוכה. כל זה כנראה לא מעניין את אוהדי הכדורגל בישראל, שצפויים לשבור העונה שיא של כל הזמנים ברכישת מנויים. רק בסוף השבוע התבשרנו שהפועל באר שבע, מכרה כבר 11,400 מנויים והפועל תל אביב חצתה את רף 8,000 המנויים. לזה יש לצרף כמובן את מכבי חיפה שמתקרבת לשיא מדהים של 20 אלף מנויים ואת מכבי תל אביב שממלאת באופן קבוע את איצטדיון בלומפילד. לאחרונה פרסמה מנהלת ליגת העל את נתוני הצפייה של העונה שעברה ולפיהם ביקרו במגרשי ליגת העל יותר ממיליון וחצי צופים ולפחות על פי קצב מכירת המנויים לקראת העונה הקרובה, נראה שהשיא צפוי להישבר פעם נוספת.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully