וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "משומר המגן הטוב בארץ, מקווה שהגישה של הקהל אליו תשתפר"

מאמן מכבי חיפה גונן על המגן שכבש את שער הניצחון בדרבי, והוסיף על עטר: "יכול להשתפר. אולי ננסה אותו גם באגף. רוצים להתחזק בשתי עמדות". בנין על קובארז': "הוא השוער שלנו ונחבק כל אחד שטועה"

יוסי ציפקיס

מכבי חיפה פתחה את עונת 2015/16 עם ניצחון מתוק בדרבי החיפאי אחרי 1:2 על האדומים. תומר סוויסה אמנם החמיץ פנדל במחצית הראשונה, אבל כיפר על כך עם שער יתרון (48). אלא שאלון תורג'מן נגח את השוויון (67) ואייל משומר הפך (71).

מכבי חיפה ניצחה 1:2 בדרבי

ניצחון ראשון, והם מושלמים. שחקני מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר בסיום: "חשוב מאוד לפתוח בניצחון, במיוחד בדרבי ובמיוחד אחרי פיגור. מגיעות מחמאות לשחקנים שידעו לחזור מהפיגור. יש עוד הרבה עבודה ואנחנו נשתפר. אנחנו רוצים להתחזק בשתי עמדות ונעשה את זה. עם הזמן נהיה טובים יותר".

על המשחק עצמו אמר לוי: "המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, אבל גם בה שלטנו. לא היה לנו רוגע ושקט, ולפעמים היינו פזיזים. כרגע אין לנו החלטה חד משמעית לגבי שחקני החיזוק. אני מאמין שבימים הקרובים נפתור את הבעיות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"חשובה לי מאוד הגישה של הקבוצה. כל עוד שחקנים מוכנים לתת הכול, זו נקודת פתיחה טובה". רוני לוי/יוסי ציפקיס

על יכולתו של איסמעיל ריאן, המצטיין במשחק, הוסיף המאמן: "איסמעיל שחקן בית מוכשר מאוד שמוכן לתת את כולו. אני מחפש שחקנים שמוכנים לתת הכול. צריך סבלנות לגביו. יהיו ימים שבהם הוא ישחק פחות, אבל הוא בדרך הנכונה. חלק מהעבודה באימונים היא למצוא פתרונות בהנעת הכדור והיציאה להתקפה. אנחנו נשתפר בעניין הזה. אני לא רוצה לדבר על שחקנים באופן אישי. חשובה לי מאוד הגישה של הקבוצה. כל עוד שחקנים מוכנים לתת הכול, זו נקודת פתיחה טובה.

"יש חלק מהאוהדים שיש להם גישה שלילית למשומר, אבל הוא עשור בקבוצה והוא המגן הטוב בארץ. אני מקווה שהעניין הזה בקרב הקהל ישתפר. כולם יכולים להשתפר וכך גם לגבי אלירן עטר. כרגע אנחנו מנסים אותו באמצע ויכול להיות שננסה אותו גם באגף עד שנמצא לכל אחד את הבלטה שלו ונשתפר באימונים".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
פתיחה טובה/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל חיפה, טל בנין: "חלק מהשחקנים המשמעותיים הגיעו באיחור, כמו אמיר אבו ניל וחנן ממן. חלק מהשחקנים על הספסל לא היו במחנה, אבל בסך הכול אנחנו שומרים על דרך וזה משהו מעודד". על הטעות של השוער פז'מיסל קובארז' אמר המאמן: "חוץ מלעודד אותו, אין לנו הרבה מה לעשות. הוא השוער שלנו ונחבק כל אחד שטועה".

על אפשרות צירופו של אלעד גבאי: "אין חילוקי דעות בנוגע למה שאלעד גבאי יכול להוסיף. יש לנו שחקן בודד אחד בעמדה הזו ובעמדה כזו צריך שניים ואני רוצה אותו. אני חושב שעובדתית הגיעו לקבוצה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר, אבל עשינו את זה בזמן קצר ויש לנו לאן להתפתח. אנחנו קבוצה שסומכת על עצמה, אבל קודם נצא לדרך. אנחנו רוצים עונה שקטה. אמיר (אבו ניל) חשוב למערכת. הוא יודע שאני נאבק עליו והוא משמעותי וחשוב לקבוצה. נכון לעכשיו אפשר לצאת לדרך. כל מאמן רוצה תמיד להשתפר ולדרוש עוד שחקנים, אבל אני מסתפק במה שיש".

טל בנין מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
"אני חושב שעובדתית הגיעו לקבוצה שחקנים חדשים ולוקח זמן להתחבר, אבל עשינו את זה בזמן קצר ויש לנו לאן להתפתח". בנין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully