וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ליביו אנטל חתם רשמית לארבע שנים

הקשר הרומני, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים וקיבל את השחרור מגנצ'לרבירלי הטורקית, הצטרף לחבריו פינטילי ובומבה, ואף הוצג לעיני האוהדים בבלומפילד לפני פתיחת הדרבי

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

עוד לפני שריקת הפתיחה של הדרבי, הפועל תל אביב הציגה הערב (שבת) לאוהדיה את הרכש הטרי ליביו אנטל, שחתם במועדון לארבע שנים. הקשר הרומני, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים ונחת לפני יומיים בארץ אחרי שקיבל את השחרור המיוחל מגנצ'לרבירלי הטורקית, הצטרף לבני ארצו קלאודיו בומבה ומיחאי פינטילי, ולזר היווני לוקאס וינטרה שחתם אתמול.

ליביו אנטל שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הוצג בבלומפילד.. ליביו אנטל/ברני ארדוב

אנטל בן ה-26 שיחק בין 2012 ל-2014 במדי ואסלוי הרומני, וכבש עבורה 20 שערים ב-63 הופעות. ב-2014 הוא עבר לגנצ'לרבירליג'י, אך לא השתלב בשורותיה ושיחק רק תשעה משחקים וכבש שער אחיד. בגביע הטורקי הוא הבקיע שלוש שערים בחמישה משחקים. לאנטל הופעה אחת בנבחרת רומניה, במשחק ידידות נגד פרגוואי ב-2011. אנטל שיחק לאורך כל הקריירה שלו כשחקן כנף בקישור, ובמדי בית"ר ירושלים בעונה שעברה כבש שלושה שערים ב-14 משחקים.

אנטל אמר לאחר חתימתו לאתר הרשמי, "גאה להצטרף למועדון מפואר ורציני כמו הפועל תל אביב. רציתי לחתום ולהגיע לפה מוקדם יותר וכבר להתאמן ולשחק בגביע הטוטו, אבל היינו חייבים להמתין עד לפתרון כל העניינים שלי בטורקיה. במשך כל התקופה האחרונה הייתי בקשר עם פינטילי ובומבה והם מספרים לי על האימונים הקשים והעבודה המאומצת תחת הצוות המקצועי והמאמן, ואני בטוח שנעשה ביחד עם כל השחקנים עונה טובה שהקהל הגדול של הפועל תל אביב יהיה מרוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully