וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס וינטרה חתם בהפועל תל אביב לשנתיים: "תורי להחזיר למועדון"

היווני בן ה-34 ישחק בשנתיים הקרובות באדום אחרי שהתלבט ארוכות אם להגיע: "מעריך את המאמצים שנעשו כדי להחתים אותי". צבר לאורך הקריירה למעלה מ-460 הופעות ושיחק במונדיאל וביורו

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר

אחרי ימים ארוכים של סחבת והתלבטויות, הבלם היווני לוקאס וינטרה חתם היום (שישי) בהפועל תל אביב לשנתיים. וינטרה בן ה-34 שיחק בשנתיים וחצי האחרונות בלבנטה הספרדית והוא דובר יוונית, אנגלית וספרדית, מה שבוודאי יקל עליו את התקשורת עם המאמן הספרדי ססאר מנדיונדו.

המגעים עם וינטרה החלו כבר לפני כמה שבועות. היווני התלבט ארוכות ואשתו לא ששה להעתיק את מגוריהם לישראל, אבל אחרי שני ביקורים של השחקן בתל אביב בשבוע וחצי האחרון, הוא החליט לבסוף להצטרף לאדומים.

אחרי החתימה, וינטרה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני שמח להצטרף היום למשפחת הפועל תל אביב. אני מאוד מעריך את המאמצים שהמועדון עשה עבורי ורוצה להודות לנשיא אמיר כבירי שהוא אדם מיוחד מאוד. עכשיו תורי להחזיר למועדון על המאמצים וההשקעה הרבה. אני אעשה הכל ביחד עם חבריי לקבוצה עד שנביא את הפועל למקום שבו היא שואפת וצריכה להיות".

וינטרה יהיה השחקן הזר הרביעי של הקבוצה, אחרי החתמותיהם בקיץ של מיחאי פינטילי, קלאודיו בומבה ואיסו לינגאנה. ליביו אנטל נחת בעצמו בישראל והוא אמור להפוך לזר החמישי והאחרון של האדומים העונה.

שחקן לבנטה לשעבר, לוקאס וינטרה. GettyImages
75 הופעות בליגה הספרדית. וינטרה/GettyImages

וינטרה יביא איתו ניסיון עצום למתחם חודורוב. הוא צבר 54 הופעות בנבחרת יוון ולפני ששיחק בלבנטה, הוא לבש את מדי פנאתינייקוס במשך תשע שנים. הוא נחשב לבלם מהיר וקפדן, ובעיקר למקצוען ששומר על אורח חיים ספורטיבי ולשחקן שממעט להיפצע. לאורך הקריירה גם שיחק כמה פעמים כמגן ימני וכקשר אחורי.

לווינטרה רזומה מרשים. הוא שיחק במונדיאל 2010 וביורו 2008 והיה חלק מהסגל של נבחרת יוון במונדיאל 2014. הוא צבר 242 הופעות בליגה היוונית, 75 הופעות בליגה הספרדית, 23 הופעות בשלב הבתים של ליגת האלופות, 33 הופעות בגביע אופ"א/ליגה אירופית ו-16 הופעות במוקדמות ליגת האלופות. בסך הכול צבר 461 משחקים בכל המסגרות, בקבוצות בהן שיחק ובנבחרת יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully