וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות להפועל חיפה: הילאל מוסא חייב לעבור שימוע משמעתי

31.7.2015 / 11:44

בהתאחדות הבהירו למועדון ששחקן שמגיע לליגה הישראלית מהליגה הפלסטינאית חייב לקבל שחרור ולעבור שימוע לפני שיעבור בבקרה, אחרת ההתאחדות עלולה להיענש על ידי פיפ"א

שחקן הרכש של הפועל חיפה הילאל מוסא לא יוכל לשחק עם הקבוצה עד אשר יעבור וועדת משמעת בהתאחדות לכדורגל. לוואלה ספורט נודע שבהתאחדות הבהירו להפועל חיפה ששחקן שחוזר לשחק בליגה הישראלית לאחר ששיחק בליגה הפלסטינאית חייב לעבור שימוע משמעתי ורק לאחר מכן יכול לעבור בבקרת התקציבים. הסיבה היא שמוסא רשום בשתי התאחדויות וברגע שהוא מקבל שחרור מההתאחדות הפלסטינאית, אז צריך לעבור ועדת משמעת בהתאחדות לכדורגל. במקרה שזה לא יתבצע ההתאחדות עלולה להסתבך עם פיפ"א.

עד כה מוסא לא עבר שימוע זה ולכן אינו יכול לעבור בבקרה למרות שקיבל שחרור בינלאומי מקבוצתו בליגה הפלסטינאית. בשל כך מוסא לא יוכל לקחת חלק במשחק הדרבי מחר ונכון לשלב זה לא יפתח עם הקבוצה את הליגה עד אשר השימוע ייערך.

הילאל מוסא שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
ההתאחדות מערימה קשיים על שיתופו. הילאל מוסא/קובי אליהו

בינתיים, כ-30 אוהדי הפועל חיפה הגיעו לאימון המסכם לקראת הדרבי מחר (19:30, ספורט 5+ לייב). האוהדים הגיעו כדי לתמוך בשחקנים לקראת העונה החדשה אך גם למחות כנגד הסחבת בהחתמת אלעד גבאי. האוהדים הגיעו עם שלטים שהבהירו שהם רוצים את גבאי בקבוצה וכן עם שלט עליו היה כתוב "קונפליקט לא על חשבון האוהדים". שלט זה התייחס להתבטאות של הבעלים יואב כץ אתמול בתוכנית הרדיו של 103 FM לפיה יש קונפליקט בהחתמת גבאי שכן זה הוא או לירן סרדל שיבקש לעזוב אם גבאי יגיע.

השחקנים והמאמן טל בנין הגיעו כדי להודות לאוהדים על התמיכה כאשר בקבוצה מקווים מאוד לפתוח את העונה ברגל ימין מחר. אותם אוהדים ציינו שלא הגיעו כדי ליצור פרובוקציה אלא רק כדי לדחוף את השחקנים לקראת הדרבי ופתיחת העונה וכן כדי לתמוך בהבאתו של גבאי לקבוצה. גבאי עצמו ממתין בינתיים להחלטה של כץ כאשר הוא סיכם את פרטיו אך בסביבתו אמרו שלא ימתין זמן רב ושהבעלים של הפועל חיפה יצטרך לתת תשובה סופית כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully