וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי אופה הרוסית עקבו אחרי אחמד עאבד במשחק מול סלובן ליברץ

31.7.2015 / 14:10

נציגי הקבוצה צפו בשחקן עירוני קרית שמונה ופנו לנציגיו, שאישרו את הדברים: "התרשמנו מהמהירות ומהנחישות שלו". אופה תמשיך לעקוב אחרי עאבד, ועשויה להציע לסגנית האלופה 600 אלף יורו

נציגי אופה הרוסית עקבו אחרי אחמד עאבד במשחק של עירוני קרית שמונה מול סלובן ליברץ, ואף שוחחו עם נציגיו. בסיום המפגש בו הפסידה סגנית האלופה 2:1 ליריבה הצ'כית, מסרו נציגי אופה לנציגיו של עאבד כי הם התרשמו מאוד מהמהירות והנחישות שלו, וכי הם ימשיכו לעקוב אחריו, אולי כבר במשחק הגומלין מול סלובן ליברץ. נציגיו של השחקן גלעד קצב ושלומי בן עזרא אישרו את הדברים, ואם אופה תחליט להחתים את השחקן היא תציע לעירוני קרית שמונה 600 אלף יורו.

בקבוצה יצאו בתחושות מעורבות מההפסד לצ'כים . אם עוד לפני המשחק בקרית שמונה האמינו שניתן לעבור אותם, אחריו האמונה אף התחזקה. השחקנים אמרו שראו שמדובר ביריבה איכותית, אך ניתנת להכרעה בבית.

"השער שהבקענו למעשה פתח את כל ההתמודדות", אמר שחקן בקבוצה. "אם נשחק כמו במחצית השנייה אז בבית, למרות שזה יהיה בנתניה ולא בקרית שמונה, אנחנו יכולים לנצח אותם ולעבור שלב. אחרי המשחק הזה אנחנו בהחלט משוכנעים שניתן לעבור ולהגיע לפלייאוף של הליגה האירופאית. זה יהיה הישג אדיר".

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה, מאחוריו עוזרו בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
אופטימיים. חסארמה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה כעסו מאוד על השופט ועל כך שלא העניק פנדל ברור, לטענתם, לאחר נגיעת יד של שחקן הגנה של הצ'כים ברחבה. בקבוצה היו גם ביקורות על משחק ההגנה, בעיקר במתפרצות של הצ'כים. הביקורות נבעו בעיקר מכך שסלאח חסארמה והצוות המקצועי הכינו את הקבוצה למצבים האלה ולמרות זאת הקבוצה כשלה. מי שזכה למירב המחמאות היה אוגו אזוצ'וקוו, שנכנס כמחליף במחצית השנייה והפגין יכולת מצויינת. בקרית שמונה משוכנעים שהשחקן שעלה מהנוער יהיה אחת מהפתעות העונה. גם עידו אקסברד זכה למחמאות על התנועה הרבה שעשה, למרות שהוחלף וכך גם אופיר מזרחי, שבישל את השער.

"אמרו שנחלשנו העונה", אמר שחקן אחר בקבוצה, "אבל עובדה שאדריאן רוצ'ט, אופיר מזרחי ואוגו עלו כמחליפים והיו טובים, יש לנו את מנגה שהוא פצוע ויש עוד הרבה שחקנים טובים בסגל. ברגע שנתחבר תראו שגם העונה יש כאן קבוצה מצויינת".

היום תחזור הקבוצה לישראל וביום ראשון כבר תיפגש מול הפועל עכו בגביע הטוטו. חסארמה צפוי לתת לכמה שחקנים מנוחה כדי להשאיר אותם רעננים לגומלין שייערך ביום חמישי.

אופיר מזרחי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
זכה למחמאות. מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully