וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפערים בין מכבי תל אביב וזוראן ארצג ניתנים לגישור"

31.7.2015 / 0:12

שחקן הפנים דורש את המשכורת שהרוויח בגלאטסראיי - 1.6 מיליון יורו לעונה, בעוד הצהובים מציעים כ-1.2 מיליון יורו. גורם המעורה במשא ומתן האינטנסיבי סיפר: "ניתן יהיה להיפגש באמצע"

אימג'בנק GettyImages

במכבי תל אביב ממשיכים בניסיונות החיזוק לעונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה ספורט, המועמד המועדף על הצהובים לעבות את הקו הקדמי הוא זוראן ארצג (30, 2.11 מ'). השחקן דורש כ-1.6 מיליון יורו לעונה - הסכום אותו הרוויח בעונה שעברה במדי גלאטסראיי, ולאחר מגעים אינטיסייבים בשבוע שעבר, מכבי תל אביב שדרגה את ההצעה הכספית שלה לכ-1.2 מיליון יורו לעונה, עם אופציה לעונה נוספת.

גורם המעורה במו"מ העריך כי "הפערים ניתנים לגישור", וסיפר: "מכבי מציעים סכום מסוים, ארצג רוצה סכום יותר גבוה, אבל אני באמת סבור כי אפשר להיפגש באמצע". הפורוורד ארצג רוצה לשחק בקבוצת צמרת ביורוליג, ובעוד הצהובים אופטיימים לגבי הצלחת המו"מ, הם גם מודעים כי לארצג הצעות מקבוצות נוספות.

ארצג היה מועמד לצהובים גם לקראת סוף 2014, כשגלאטסראי סבלה מקשיים כלכליים והיתה בעיצומה של מעין מכירת חיסול, אולם בסופו של דבר סיים את העונה בטורקיה.

הסרבי חווה את עונתו הטובה ביותר בקריירה אשתקד, לפחות מבחינה סטטיסטית, כשהעמיד ממוצעים מצוינים של 15 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק במסגרת היורוליג. יש לציין שמדובר בקלעי טוב מאוד גם מחוץ לקשת, ובעונה שעברה הוא צלף 50 שלשות ביורוליג ב-38 אחוזים. לפני כן שיחק בז'לז'ניק, אולימפיאקוס, פאניוניוס, בשיקטאש וצסק"א מוסקבה.

שחקן גלאטסראיי זוראן ארצג. GettyImages
יגיע ליד אליהו? ארצג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully