וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח חסארמה: "נצטרך לנצח בבית, ואני מאמין שנעשה את זה"

30.7.2015 / 22:18

מאמן קרית שמונה נשמע אופטימי לאחר ההפסד 2:1 בליברץ, שהותיר לסגנית האלופה סיכוי ריאלי להעפיל לפלייאוף הליגה האירופית. הקפטן אדריאן רוצ'ט, שרשם החמצה גדולה: "לקח לנו זמן להיכנס למשחק"

סלאח חסארמה מאמן עירוני קרית שמונה, מאחוריו עוזרו בני בן זקן. אדריאן הרבשטיין
הפסד במשחק הראשון. חסארמה/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה הפסידה הערב (חמישי) 2:1 לסלובן ליברץ במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. אחמד עאבד צימק לקראת הסיום, וכעת סלאח חסארמה זקוק לניצחון 0:1 בשבוע הבא בנתניה על מנת להעפיל לפלייאוף.

חסארמה אמר בסיום: "המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה, כמעט ולא הגענו להזדמנויות. הם היו טובים יותר וחבל, כי התכוננו טוב להתקפות המעבר המהירות שלהם. מאכזב לספוג דווקא מזה. בחצי השני נכנסנו למשחק, הגענו למצבים, היינו יותר מסוכנים ושוב בדקות טובות קיבלנו את אותו השער מהתקפה מתפרצת. אני שמח שהמשכנו ללחוץ ולהגיע להזדמנויות וכן לכבוש שער משמעותי וחשוב מאוד לקראת שבוע הבא. נצטרך לבוא ולנצח בבית ואני מאמין שנעשה זאת".

הקפטן אדריאן רוצ'ט, שרשם החמצה גדולה במחצית השניה, אמר בסיום: "לצערנו לקח לנו זמן להיכנס למשחק, ובחצי השני היה ניתן לראות את המשחק הרגיל שלנו, הנעת כדור, מגיעים למצבים ומסכנים את השער. אני שמח שהצלחנו לכבוש שער חשוב על אף שיכולנו גם להשוות את התוצאה, אבל המשחק עובר לארץ והכל עוד פתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully