וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב קיבל הצעה בגובה 800 אלף יורו עבור אלי דסה

30.7.2015 / 19:00

מכבי תל אביב חידשה את התעניינותה במגן בית"ר ירושלים, וממתינה לתשובת הבעלים, שעשוי למכור את השחקן כדי להפחית את השקעתו. דראפיץ' לשחקנים: "אני לא אקבל פרצופים חמוצים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חידשה בימים האחרונים את ההתעניינות באלי דסה. אלי טביב קיבל הצעה משופרת בגובה 800 אלף יורו עבור מגן הנבחרת ובית"ר ירושלים, ובמכבי תל אביב ממתינים לתשובתו בנושא. בבית"ר מעריכים כי שיפור ההצעה של מכבי תל אביב אל עבר מיליון יורו עשוי לגרום לטביב למכור את השחקן כדי להעביר את הקבוצה בבקרת התקציבים ולהפחית משמועותית את הצורך של הבעלים להביא כסף מהבית.

טביב אמור היה לטוס הלילה לארצות הברית, כשבבית"ר מקווים כי ישמור על מרבית הסגל הקיים ולא יחל במכירת חיסול. עדיין לא ברור את מי טביב ימנה מטעמו, אם בכלל, אך בבית"ר חזרו ואמרו כי העובדה שמתחיל גביע הטוטו וחוזרים להתעסק בכדורגל עשויים לתת לבעלים כוח מחודש להישאר.

גורם בבית"ר אמר היום: "נראה לאן הדברים יילכו. אלי איש לא צפוי. כשכל העצבים יירדו ויתעסקו רק בכדורגל כמו שהוא אוהב, הוא גם יוכל להישאר ולצרף שחקן נוסף. כדי שזה יקרה הוא צריך להרגיש שהוא לא לבד בעסק הזה, במיוחד במלחמה מול הנזקים שכל הזמן נגרמים למועדון".

המאמן סלובודן דראפיץ' ערך שיחה עם השחקנים ואמר להם: "אנחנו חייבים להיות חזקים. אני מבין מאלי טביב שהדברים יהיו בסדר והכול ממשיך כרגיל כרגע. אני מעיר שוב ואני מתעקש על זה: אני לא אקבל פרצופים חמוצים או כאלה שנותנים פחות כי הם לא בהרכב. מי שלא רוצה להיות כאן לא יהיה. כל מי שכאן, אני בחרתי אותו כי אני זקוק לו בקבוצה והוא צריך להתמודד על הדקות שלו".

אלי דסה בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
טביב יתפתה? אלי דסה/יוסי ציפקיס

בתוך כך, בית"ר ירושלים נקנסה ב-3,000 יורו בגין זריקת חפץ למגרש על ידי הקהל במשחק מול אורדבאסי, ואיחור בעליה למגרש. המועדון עדיין ממתין להכרעת הדין של אופ"א בפרשת התפרעות הקהל במשחק בשרלרואה. סעיפי האישום העומדים נגד בית"ר הם: התנהגות גזענית של האוהדים, התנהגות בלתי הולמת של אוהדים, תליית דגל לא חוקי, הדלקת והשלכת אבוקות והתנהלות בלתי הולמת של הקבוצה (ספיגה של למעלה מחמישה כרטיסים).

אתמול הודיעה אופ"א כי שרלרואה עצמה נקנסה ב-28 אלף יורו על השלכת מצתים וכוסות בירה, וחלק מיציעיה ייסגרו במשחק הליגה האירופית מול זוריה לוגנסק ביום חמישי הקרוב, זאת בשל תנועות הצעדה במועל יד של חלק מאוהדיה. אם מוסיפים את איבוד ההכנסה של סגירת חלק מהיציעים (8,000 מושבים יאוכלסו מתוך 9,200) לקנס, הרי ששרלרואה תפסיד כ-50 אלף יורו בשל המאורעות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
השוער בוריס קליימן (מימין), תומר ירוחם, קלאודמיר, דובב גבאי שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עוד נזק קטן לקופת המועדון. שחקני בית"ר חוגגים מול הקזחים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully