וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא היו חיכוכים עם ברדה, חדר ההלבשה בסדר גמור"

30.7.2015 / 18:00

רגע לפני גביע הטוטו, מאמן באר שבע לא נרתע מהלחץ: "נהנה מכל רגע, כל הכוכבים הם בחורים מקסימים שעובדים מאוד קשה ורוצים להצליח". גורדנה: "מה שקורה בחדר ההלבשה נשאר בינינו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לאחר שהודחה מהליגה האירופית בעקבות ההפסד בצמד המפגשים לתון, הפועל באר שבע תערוך את משחקה הרשמי הראשון בארץ לעונת 2015/16 כשתפגוש ביום ראשון בטדי את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, אמר המאמן ברק בכר: "גביע הטוטו זה תואר, בטח אחרי ההדחה מאירופה אנחנו מתייחסים אליו במלוא הרצינות ושמים עליו את יהבנו. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה ורצינית. נעלה בכל משחק בצורה הכי טובה שיש, יש לנו אפשרויות לגוון".

"יש פה סגל גדול, יש מקום לכולם, יש לנו ארבעה משחקים עד שתתחיל הליגה. נעלה עם ההרכבים הכי טובים, במצב שלנו כל הרכב הוא ההרכב הכי טוב. יש לנו שחקנים מספיק טובים, אנחנו רוצים להתחיל ברגל ימין".

על סוגיית מעמדו של אליניב ברדה, שנראה מאוכזב לאחר החילוף בתון: "לא היו שום חיכוכים, היו לנו שני משחקים טובים והודחנו, חדר ההלבשה בסדר גמור. יש סגל גדול ואיכותי, זה ידוע, בגביע הטוטו יש אפשרות לשלב הרבה שחקנים. כולם ישחקו, יש לנו אפשרויות לשלב ולנסות".

בכר מדריך את באר שבע כחודש וחצי, ומשדר שביעות רצון מההתאקלמות: "לחץ יש בכל מקום, גם בקרית שמונה היה לחץ. אם לא היה, דאגתי שיהיה. הפועל באר שבע מועדון בסדר גודל אחר, יותר קהל ותקציב גדול יותר. אני נהנה מכל רגע, כל הכוכבים כביכול, כולם בחורים מקסימים שעובדים מאוד קשה, רוצים להצליח ורעבים, אין לי ספק שתהיה עונה טובה. הזמן יעשה את שלו, בנקודת הזמן הזו אני מרגיש טוב מאוד במועדון.

"אין שום משמעות לזה שכפר סבא עולה חדשה, היא קבוצה לגיטימית ועלתה בצדק. אין משחקים קלים, קבוצות יבואו נגדנו דרוכות ומוכנות מאוד. נצטרך לתת מעצמנו יותר, עם מחויבות וגישה כמו שעשינו באירופה. זה התפקיד של הצוות ושלי לעשות את זה".

רועי גורדנה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
כשיר. גורדנה/יוסי ציפקיס

הקשר רועי גורדנה הוסיף: "אני מרגיש הרבה יותר טוב, בריא במאה אחוז ומוכן למשחק. אני לא חושש, לא נכון לדבר על מעמד. אחכה להזדמנות כמו שעשיתי בשנה שעברה. תחרות עושה טוב לכולם, זה ישפר אותנו בתור קבוצה.

"מה שקורה בחדר ההלבשה נשאר בינינו, הכל בסדר נכון לנקודת זמן זו. אנחנו מאוכזבים, כל אחד מצפה לשחק, אבל זה לא השפיע על חדר ההלבשה. אם כל אחד יהיה טוב כשיקבל את ההזדמנות שלו, הוא לא יצטרך להקריב. אם כל אחד יעשה מה שהוא צריך לעשות ויקדם את הקבוצה, אף אחד לא ייפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully