וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לוקאס וינטרה החזיר תשובה חיובית, ינחת ביום שישי?

סוף לסאגה? הבלם היווני (34) הגיע לסיכום מחודש עם האדומים ואמור לחתום לשנתיים. למרות זאת, במועדון עדיין חוששים: "עד שזה לא חתום, אי אפשר לדעת מה יהיה". לינגאנה יחמיץ את הדרבי

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מרום שפיצר
שחקן נבחרת יוון, לוקאס וינטרה. GettyImages
יגיע בסופו של דבר? לוקאס וינטרה/GettyImages

הבלם היווני, לוקאס וינטרה בן ה-34, צפוי לחתום בקרוב על חוזה לשנתיים בהפועל תל אביב. ביום שלישי אמור היה וינטרה לנחות בארץ ולחתום על אותו חוזה בהפועל תל אביב שעמה סיכם, אלא שאז הודיע כי נאלץ לדחות את הגעתו בשל סיבות אישיות. בהפועל תל אביב הבינו את הכוונה ולכל הגורמים בעסקה היה ברור שהסיכוי שהיא תצא לפועל קלוש.

האדומים הקציבו לבלם עד 48 שעות לתת תשובה סופית אם אכן הוא מתכוון להגיע לארץ ולחתום על חוזה בקבוצה, וזה השיב כעת בחיוב ואמור לנחות בארץ מחר (שישי). חשוב לציין, כי הבעיות האישיות שעליהן דיבר מתייחסות בעיקר ללחץ מאשתו שרוצה להישאר ביוון. מאז יום שלישי אנשי הפועל ערכו שיחות רבות עם הבלם ונראה כי הוא מתכוון לחתום על החוזה ולהפוך לזר הרביעי של הקבוצה.

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הסאגה סוף סוף תסתיים? ססאר מנדיונדו/יוסי ציפקיס

האדומים אמנם אישרו את הדברים, אבל חוששים מכך שישנה את תשובתו שוב ולכן אמרו: "כרגע המגמה חיובית מאוד, אבל עד שזה לא חתום אי אפשר לדעת מה יהיה". בכל מקרה, אם עסקת וינטרה תפוצץ הרומני גבריאל תמאש בן ה-32 יצטרף לקבוצה לאחר שכן סיכם עקרונית לשנתיים במועדון.

מלבד וינטרה, עד סוף השבוע אמור להגיע לארץ גם ליביו אנטל ולחתום על חוזה בהפועל. בין אנטל לבין גנצ'לרבירליג'י ישנם עדיין פערים קטנים, אך נראה כי הוא יגיע לארץ לאחר שוויתר על חוזהו בטורקיה תמורת פיצוי כספי לא גבוה ויחתום בהפועל. האדומים, עדיין מחפשים חלוץ כדי להשלים את הסגל, כששמו של שמעון אבוחצירה עלה. החלוץ כבר היה מועמד בקיץ להפועל, אלא שאז האדומים רצו להחתים את אחד הליגיונרים. כרגע, בהפועל שוקלים האם להחתים את אבוחצירה שלא הרשים בשנתיים האחרונות.

איסו לינגאנה מתח את המפשעה, ובעוד שחומרת פציעתו עדיין לא ברורה, הקשר לא יהיה כשיר לדרבי הקרוב גביע הטוטו. מחר יתברר סופית מי יתפוס את מקומו בהרכב, כשגם הצעירים עומרי נחמיאס וניר לקס מועמדים לפתוח.

* הקבוצה השיקה היום את האתר הרשמי החדש שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully