וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: סכנת החיים במים בהם יתחרו הספורטאים בריו 2016

30.7.2015 / 15:00

בברזיל גילו שבחלק ממתקני הספורט הימי בהם ייערכו תחרויות המשחקים האולימפיים ישנם מים מזוהמים בווירוסים וחיידקים. כ-1,400 שייטים, חותרים ושחיינים שאמורים לקחת חלק במשחקים עוקבים בדאגה

AP

אולימפיאדת ריו 2016 תיפתח בעוד קצת יותר משנה, ואין ספק שמדובר באירוע הספורט הגדול ביותר של השנה. יותר מעשרת אלפים משתתפים ממאתיים וחמש מדינות, בהן ישראל, צפויים לקחת חלק באירוע הגרנדיוזי הזה. אבל תחקיר שמתפרסם בברזיל מראה שעבור חלק מהספורטאים, ההשתתפות במשחקים עלולה להוות סכנת חיים של ממש.

בתחקיר פורסם שחלק ממתקני הספורט הימי בריו נמצאו מזוהמים בווירוסים וחיידקים, מה שמלחיץ מאוד את חברי הועדה המארגנת. כ-1400 שייטים, חותרים ושחיינים שאמורים לקחת חלק במשחקים עוקבים בדאגה רבה אחר המשך הבדיקות, בתקווה שעד פתיחת המשחקים יטופלו כל הזיהומים והסכנה תחלוף.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully