וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: דרוגבה נחת במונטריאול וזכה לקבלת פנים מרגשת

30.7.2015 / 14:53

החלוץ מחוף השנהב הגיע הבוקר לעיר בה ישחק והתקבל על ידי עשרות צוותי תקשורת ומאות אוהדים מקומיים שהמתינו לאליל החדש. דרוגבה התרגש והעלה את סרטון קבלת הפנים בטוויטר

אימג'בנק GettyImages

ליגת ה-MLS, הפכה בשנים האחרונות אטרקטיבית עבור כוכבי כדורגל בעולם, שנמצאים בשלהי הקריירה שלהם ומעוניינים לגרוף משכורות שמנות, לפני שהם תולים את נעליים.

אחרי סטיבן ג'רארד ופרנק למפארד האנגלים וגם דויד וייה הספרדי, שעברו לשחק בליגת הכדורגל של ארצות הברית, הגיע היום תורו של החלוץ דידייה דרוגבה, כוכב נבחרת חוף השנהב, ששיחק בעונה שעברה באלופת אנגליה צ'לסי.

דרוגבה, שחתם בקבוצת מונטריאול אימפקט הקנדית, הגיע הבוקר לעיר בה ישחק והתקבל על ידי עשרות צוותי תקשורת ומאות אוהדים מקומיים שהמתינו לאליל החדש שלהם בשדה התעופה. דרוגבה התרגש מאוד ואף העלה את סרטון קבלת הפנים לטוויטר שלו.

שחקן מונטריאול אימפקט, דידייה דרוגבה. טוויטר, צילום מסך
כבוד מלכים. דרוגבה/צילום מסך, טוויטר

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully