וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה אישרו: "מנסים לצרף את רודן". אז למה הרכש מתעכב?

30.7.2015 / 17:20

במועדון מוכנים לעמוד בשכרו של הקשר השבדי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, הבעיה: תקציב הרכש המוגבל שמוקצה ללוי. שכטר: "אעשה הכול כדי לחזור למי שאני באמת. צריכים להסתכל על עצמנו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי חיפה אישרו כי הם מנסים לצרף את הקשר השבדי, מרכוס רודן, שחקנה של אלפסבורג ונבחרת שבדיה, שנחשב כרגע למועמד המוביל להצטרף להקבוצה. השחקן בן ה-24, שעל מועמדותו פורסם בוואלה ספורט, רשם שלוש הופעות בנבחרת שבדיה וגם כבש שער בכורה נגד נבחרת חוף השנהב. רודן משחק מאז 2011 באלפסבורג ונחשב לאחד הקשרים המוכשרים בליגה השבדית. הבעיה כרגע נעוצה בדרישת קבוצתו לקבל כחצי מיליון יורו על כרטיסו. כפי שאפשר להבין בהמשך, תקציב הרכש המוגבל מקשה על רוני לוי לצרף שחקנים.

"רודן מאוד מעניין את רוני לוי והוא ביקש שנעשה הכול כדי לצרף אותו", אישרו הלילה במועדון. המאמן צפה גם בחלוץ קון הצרפתית, מתיו דוהמל (31), שכבש לא פחות מ-34 שערים בשתי הליגות הראשונות בשנתיים האחרונות. מועמדים נוספים ברשימות שלו: חביב חביבו מראן, שיכול להגיע כשחקן חופשי אך שכרו מונע מעבר, וחמדי סליחי שמסיים בקרוב את החוזה שלו באלופת אלבניה, סקנדרבג. עד שלוי לא יביא חלוץ, הוא לא מתכוון לשחרר את החלוצים שלו. אתמול החלוצים הרשימו כששחר הירש (צמד), אלון תורג'מן ואיתי שכטר כבשו ב-2:5 על נצרת עילית. גם יוסי בניון כבש.

מקורב לעסקה אמר הבוקר: "עסקת רודן לא תסוכם בכל מקרה לפני יום החמישי הבא, אז הוא ייקח חלק במשחק הגומלין של קבוצתו באירופה. זאת עסקה ארוכה וכרגע אין כל סיכום בין הצדדים".

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
מחכה לרכש. רוני לוי/קובי אליהו

הבעיה של מכבי חיפה בשבועות האחרונים נעוצה בתקציב אותו היא מקצה לשחקני רכש. רוב המועמדים שלוי רצה עד עכשיו, כמו חביבו, נופלים בגלל פערים כספיים. "התקציב לא בלתי מוגבל, וגם לא קל להביא שחקנים לישראל", הודו אתמול במועדון. כפי שהבהיר שחר במסיבת העיתונאים, חיפה לא הצליחה להחתים בקיץ מספר שחקנים בגלל שלא רצתה לחרוג מהמדיניות הכלכליות שהציבה לעצמה. "שחר אמר שהתקציב יהיה מעל 60 מיליון שקל, זה נכון, אבל זה לא אומר שהוא לא יקטן", אישר גורם בכיר במועדון את מה שכבר פורסם בוואלה ספורט לפני מספר שבועות – תקציב מכבי חיפה יהיה קטן יותר מבעונה שעברה.

בינתיים, אוהדי הקבוצה ממשיכים לרכוש מנויים לקראת העונה הבאה, בדרך לשבור את שיא המנויים של המועדון, אם כי הם עדיין לא מרוצים ממסע הרכש. לוי ביקש מההנהלה לעשות מאמץ ולהחתים שני שחקנים עד תחילת הליגה, כשבמועדון מעריכים שעד תחילת השבוע הם יסכמו עם שחקן זר נוסף. אחד מסוכני השחקנים שעובד עם המועדון אמר: "אין ספק שבניגוד לשנים קודמות, מכבי חיפה עובדת בצורה מושכלת יותר. הפתרון הטוב ביותר עבורם הוא לחפש שחקנים חופשיים, כדי לפצות על השכר הגבוה שלהם, וזה מה שאנחנו מנסים לעשות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אוהדי מכבי חיפה עם שלט על סמי עופר. אדריאן הרבשטיין
ממשיכים לרכוש מנויים. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

במהלך הפנינג פתיחת העונה בחנות המועדון, אמר איתי שכטר: "זה תמיד כיף ולהתחכך עם האוהדים ולחלק חתימות. הם חלק מאיתנו, הם הגב שלנו, ואני מקווה שהשנה נחזיר להם על ההשקעה והאהבה". לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל חיפה בגביע הטוטו, אמר החלוץ: "להגיע לאצטדיון בחיפה זה תמיד מרגש. אנחנו מחכים מאוד למשחק, במיוחד כי זה דרבי. אפילו שזה גביע הטוטו, אנחנו נגיע הכי מוכנים שיש כדי להחזיר את כוח ההרתעה של מכבי חיפה. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, לבוא מוכנים ולבצע את הדברים כפי שרוני הכין אותנו בחודשים האחרונים. אנחנו צריכים יותר להסתכל על עצמנו ולהחזיר לקהל אחרי השנה הלא טובה שלנו".

מבחינה אישית הוסיף שכטר: "אעשה הכול כדי לחזור למי שאני באמת. אני שמח שעשיתי הכנה טובה לעונה, הקבוצה נראתה מצוין. עכשיו מתחילים המשחקים האמיתיים".

עדכון ראשון: 9:05

צפו בשכטר (באדיבות האתר הרשמי של מכבי חיפה)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully