וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: הקשר השבדי מרכוס רודן עשוי להצטרף

29.7.2015 / 21:08

לוואלה ספורט נודע כי הקשר בן ה-24 של אלפסבורג, שרשם שלוש הופעות בנבחרת שבדיה, מועמד לירוקים ועשוי לחזק את הקישור של רוני לוי. כבש העונה ארבעה שערים ובישל שניים ב-15 משחקים

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מרכוס רודן בפעולה, צפו בביצועיו

מרכוס רודן, קשר אלפסבורג ונבחרת שבדיה, הוא המועמד המוביל להצטרף למכבי חיפה, כך נודע הערב (רביעי) לוואלה ספורט. הקשר בן ה-24, שרשם שלוש הופעות בנבחרת שבדיה וגם כבש שער בכורה נגד נבחרת חוף השנהב, משחק מאז 2011 באלפסבורג ונחשב לאחד הקשרים המוכשרים בליגה השבדית. אם יגיע, הוא יהיה הזר הרביעי של הירוקים, בנוסף לשוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' ולשחקני הרכש ניקולה דרינצ'יץ' המונטנגרי ומארק ואליינטה הספרדי.

מרכוס רודן שחקן אלפסבורג. GettyImages
הופיע גם בנבחרת שבדיה. מרכוס רודן/GettyImages

רודן היה שותף לזכייה של אלפסבורג באליפות שבדיה ב-2012, בעונתו המלאה הראשונה בקבוצה, אם כי היה בעיקר מחליף וכבש שני שערי ליגה (הראשון כבר בהופעת הבכורה בליגה) ב-22 משחקים (רק שבעה בהרכב).

בעקבות הזכייה בתואר השתתפה אלפסבורג במוקדמות ליגת האלופות, כשרודן הבקיע צמד נגד דאוגבה והודח יחד עם קבוצתו על ידי סלטיק. בעונה לאחר מכן הבקיע ארבעה שערים ב-28 משחקים, לאחר מכן חמישה ב-28 ובעונה הנוכחית יש לו ארבעה שערי ליגה ושני בישולים ב-15 משחקים, כולם בהרכב. העונה הוא הוצב בעיקר כקשר אחורי, אם כי יכול לשחק גם בתפקיד קדמי יותר ובצד ימין.

מחר צפוי רודן לפתוח בהרכב קבוצתו, שתארח את אוד גרינלנד הנורבגית במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית.

עוד באותו נושא

יעקב שחר: "מה שונה מארבע השנים האחרונות? הבאנו מאמן טוב יותר"

לכתבה המלאה
מרכוס רודן שחקן אלפסבורג (שמאל) מול בירם כיאל שחקן סלטיק. GettyImages
מרכוס רודן במדי אלפסבורג מקדים את בירם כיאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully