וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח חסארמה: "מרגש להיות לראשונה על הקווים במסגרת אירופית"

29.7.2015 / 20:00

מאמן קרית שמונה לפני הבכורה שלו מול סלובן ליברץ במוקדמות הליגה האירופית (ה', 20:00, ספ'1). רוצ'ט: "רוצים להעביר את ההכרעה לארץ". שוקרני ובראון צפויים לפתוח בקישור, אקסברד בחוד

סיבוב שלישי, משחק ראשוןמחצית30/07/2015
סלובן ליברץ
    0
      עירוני קרית שמונה
      אדריאן הרבשטיין

        בעירוני קרית שמונה ישלימו הערב (רביעי) את ההכנות למשחק החוץ מחר מול סלובן ליברץ (20:00, ספורט1 ו-HD) במסגרת מוקדמות הליגה האירופית, כאשר בקבוצה שוקדים בימים האחרונים על הכנה טקטית לקראת המשחק. המאמן סלאח חסארמה עדיין לא החליט לגבי ההרכב שיעלה מחר, אך לפי התרגולים באימונים האחרונים עושה רושם שוובה בראון יפתח לצידו של רועי שוקרני בקישור האחורי. כמו כן, אור אוסטוינד ועידו אקסברד צפויים לפתוח בהרכב, כשההתלבטות העיקרית היא בין אופיר מזרחי לברונו קוניה.

        בקרית שמונה מאמינים שניתן יהיה לעבור את הצ'כים: "גם מול דינמו אמרו שאין לנו סיכוי והתמודדנו איתה כשווים", אמר שחקן בקבוצה. "אין ספק שזו יריבה איכותית מאוד אבל אנחנו גם קבוצה איכותית וננסה לעבור את השלב הזה".

        מי שייעדרו מהסגל הם חן דילמוני ודויד מנגה הפצועים. האחרון חזר לארץ וצפוי לעבור צילום בקרסול לאחר שהתברר שבברכו אין קרע, ומדובר רק במתיחה חזקה. בקבוצה מקווים שגם בצילום בקרסול שעדיין נפוח יתברר שלא מדובר במשהו רציני והשחקן יוכל לחזור לפעילות בתוך שלושה שבועות.

        המאמן סלאח חסארמה אמר במסיבת העיתונאים הרשמית בליברץ: "אני מודע לעובדה שאנחנו מגיעים למשחק חוץ קשה מול קבוצה טובה מאוד. אני גם יודע שהם למדו אותנו בדיוק כמו שלמדנו אותם, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו על מנת להגיע מוכנים ולסיים את המשחק בתוצאה שתביא את ההכרעה הביתה. ברמה האישית אין ספק שזה מרגש מאוד מבחינתי להיות בפעם הראשונה על הקווים במסגרת אירופית, אך אני מרוכז כל כולי במטרה שלפנינו ומאמין שבסופו של דבר נצליח לעמוד בה".

        הקפטן אדריאן רוצ'ט הוסיף: "מבחינתנו התכוננו בצורה הטובה ביותר, כאשר סלאח והצוות המקצועי הכינו אותנו מצוין. אנחנו מתאמנים כאן מיום שני ומאמינים בעצמנו וביכולת שלנו. אנחנו מגיעים במטרה לעשות תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לארץ. נקווה שנצליח לעמוד במשימה".

        הרכב משוער: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, וובה בראון, רועי שוקרני, אור אוסטוינד, אחמד עאבד, ברונו קוניה (אופיר מזרחי), עידו אקסברד.

        עידו אקסברד עירוני קרית שמונה עם אדריאן רוצ'ט. יוסי ציפקיס
        צפוי לפתוח בהתקפה. עידו אקסברד/יוסי ציפקיס

        היריבה סלובן ליברץ הפסידה בארבעת משחקי ההכנה שקדמו לסופרקאפ הצ'כי, בו נוצחה 2:1 בידי האלופה ויקטוריה פלזן, אבל את הליגה פתחה מחזיקת הגביע עם 2:4 ביתי על מלאדה בולסלב, שסיימה רביעית בעונה שעברה. יוזף שוראל ומארק באקוש, שני השחקנים המסוכנים בהרכב של יינדריך טרפישובסקי, כבשו את השערים הראשונים, כשאת ההכרעה העניקו המצטרפים החדשים: המגן לוקאש ברטושאק (כבש גם בסופרקאפ ובשני משחקיו האחרונים במדי ויקטוריה ז'יזקוב) והבלם אונדריי שביידיק.

        הקבוצה הגיעה לשלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2013/14, אז הדיחה בסיבוב השלישי את ציריך, הפתיעה בפלייאוף את אודינזה האיטלקית וצלחה גם את שלב הבתים יחד עם סביליה (הקדימה את פרייבורג ואשטוריל). היא נעצרה בשלב 32 האחרונות על ידי אלקמאר (2:1 בסיכום). המפגש הקודם של סלובן מול יריבה ישראלית היה באינטרטוטו ב-2005 מול בית"ר ירושלים, אותה הביסה 1:5 בבית וניצחה גם 1:2 בבלומפילד.

        הרכב משוער: תומאש קובק, ולדימיר קופאל, דויד הובורקה, אונדריי שביידיק, לוקאש ברטושאק, זדנק פולפרכט, דויד פאבלקה, דזון דלארז', מילאן קרבר, יוזף שוראל, מארק באקוש.

        (עדכון ראשון: 15:53)

        שחקן סלובן ליברץ, דזון דלארז'. AP
        הדיח בעבר את אודינזה. דזון דלארז'/AP

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully