וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי עדיין לא זכה לשדרוג משמעותי בשכרו, ומתסוכל מהמצב

29.7.2015 / 15:39

קשר בית"ר עדיין מחכה לפגישה עם טביב שאמור לשדרג את שכרו, חבריו מעידים: "הוא מפורק ממה שקורה, מתייחסים אליו כמו לאוויר". הקבוצה תשחק עם חולצות "לא לגזענות, די לאלימות"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קשר בית"ר ירושלים, שלומי אזולאי, נראה מתוסכל מאוד בימים האחרונים, כך מעידים שחקנים בקבוצה, וזאת על רקע העובדה שהבעלים אלי טביב טרם קבע פגישה עם השחקן כדי לשדרג את שכרו. טביב, כך לפי גורמים במועדון, הבהיר לאזולאי ולסוכנו אבי נמני לפני המשחק הראשון מול שרלרואה כי ישדרג משמעותית את שכרו, אך לאחר האירועים בבלגיה הכול נתקע.

לוואלה ספורט נודע שלפני המשחק מול הבלגים טביב הבטיח לשחקן שמחזיק בחוזה של 50 אלף דולר לעונה שדרוג משמעותי כשגם הצוות המקצועי שוחח עם הבעלים על כך כדי שאזולאי לא יהיה מתוסכל.

הקשר הגיע לבית"ר ירושלים בקיץ שעבר מהפועל ראשון לציון ושכרו היה אחד מהנמוכים בקבוצה. לאחר העונה המוצלחת שעברה על הקשר הוא דרש שדרוג בהתאם ליכולתו אלא שהעובדה שטביב לא דיבר עם השחקן מאז אותה פגישה גורמת לו לתסכול רב. "זה אוכל אותו המצב הזה. הוא רוצה להישאר בבית"ר ירושלים אבל מתייחסים אליו כמו לאוויר", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "לפחות שידברו איתו, הוא מפורק מהמצב". אזולאי הוזכר כמועמד למכבי תל אביב ולמכבי חיפה כאשר לפי ההערכות טביב צפוי לדרוש סכום גבוה במיוחד.

בבית"ר הודיעו הערב כי ייצאו בעונה הקרובה "בקמפיין נחרץ וברור - "לא לגזענות, די לאלימות"". "המועדון אינו רוצה להיות מזוהה עם אירועים אלימים וגזעניים, אלא עם ערכי הספורט וקירוב המשפחה", נמסר מטעם המועדון. "בעונה הקרובה יושקעו משאבים רבים ושיתוף פעולה עם כל הגורמים הרלוונטיים על מנת להחזיר את אצטדיון טדי למרתיע ע"י עידוד ותמיכה בלתי פוסקים וחיבוק גדול של הקהל לקבוצה ולהיפך. מכירת המינויים תתמקד ברצון להביא את המשפחות למגרש ולהעניק חווית צפייה ואהדה ברמה גבוהה. הקבוצה תעלה לשחק כשעל גב החולצה הכיתוב-"לא לגזענות, די לאלימות!".

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
הקשר מחכה לפגישה. אלי טביב/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully