וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NFL הודיעה: הערעור נדחה, טום בריידי מושעה לארבעה משחקים

28.7.2015 / 21:53

לאחר דיווחים לפיהם הקוורטרבק של ניו אינגלנד השמיד את הטלפון הסלולארי ולא העביר אותו לחוקרים בפרשת "דפלייטגייט", רוג'ר גודל החליט להשאיר את העונש על כנו. ארגון השחקנים צפוי לפנות לבית המשפט הפדרלי

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי. Tom Pennington, GettyImages
יישב בחוץ עד המחזור השישי. בריידי/GettyImages, Tom Pennington

קצת יותר מחודש לאחר הגשת הערעור, ליגת ה-NFL הודיעה הערב (שלישי) כי הבקשה של האלופה ניו אינגלנד פטריוטס והקוורטרבק שלה, טום בריידי, לבטל או להפחית את עונש ארבעת משחקי ההשעייה שספג השחקן על חלקו בפרשת ה"דפלייטגייט", הפחתת לחץ האוויר מהכדורים בגמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס, נדחתה.

משמעות ההחלטה היא כי בריידי יפסיד את כל משחקי הפטריוטס עד למפגש במחזור השישי מול לא-אחרת-מאשר אותה אינדיאנפוליס. המשחקים אותם יחמיץ בריידי יהיו משחק פתיחת העונה, בו הפטריוטס יארחו את פיטסבורג בליל ה-10 בספטמבר, משחק החוץ מול בפאלו, משחק הבית נגד ג'קסונוויל ואחרי שבוע החופש, הביקור של ניו אינגלנד בדאלאס. מי שצפוי להחליפו בארבעת המשחקים הללו הוא ג'ימי גארופולו, הקוורטרבק הצעיר שהקבוצה בחרה בעונה שעברה בדראפט.

ההחלטה שלקח רוג'ר גודל, הקומישינר של הליגה, הגיעה לאחר שמועות שצצו על כך שבריידי, שסירב לשתף פעולה עם ה-NFL ולהעביר את הטלפון הסלולארי שלו לבדיקת אנשי הליגה, השמיד את המכשיר בו על פי החשד, היו ראיות לכך שהוא ביקש מאנשי הקבוצה להפחית את לחץ האוויר באותו משחק מדובר. על פי הדיווחים בארצות הברית, ארגון השחקנים צפוי לקחת את ה-NFL לבית משפט פדרלי על מנת לנסות שוב לשנות את ההחלטה.

סוכנו של בריידי, דון יי, הוציא הצהרה רשמית: "ההחלטה של הקומישינר מאכזבת, אך לא מפתיע שכן הליך הערעור היה לא הוגן בבסיסו. לא טום ולא הפטריוטס עשו משהו רע ול-NFL אין שום ראייה לכך שמשהו לא ראוי נעשה. הליך הערעור היה לא ראוי והסתיים בכך שהקומישינר החליט מראש את החלטתו. לצוות החוקרים של וולס ניתנו יותר 100 ימים ולנו ניתנו רק ארבע שעות להציג את עמדתנו בערעור ולא היה לנו זמן להביא עדים חשובים. ההוכחות המדעיות בדו"ח וולס היו מגוחכות והופרכו בקלות על ידי גורם צד שלישי. להחלטת הקומישינר אין תקדים בתולדות הליגה והיא פוגעת בתחרותיות של העונה הקרובה".

* מי שזכתה לחדשות טובות היא פיטסבורג, אצלה הרץ האחורי הכוכב ליביון בל זכה להקלה בעונשו, משלושה משחקי השעייה לשניים. בל ספג אתהעונש לאחר שהוא ולגארט בלאנט, שהיה בזמנו חברו לקבוצה בסטילרס, נעצרו על DUI ושימוש במריחואנה באוגוסט 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully