וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: האישה הראשונה בארה"ב שמאמנת גברים ב-NFL

28.7.2015 / 16:00

בעקבות בקי האמון: ג'ן וולטר עשתה היסטוריה נוספת בספורט האמריקאי, כשצורפה באופן זמני לצוות האימון של אריזונה קרדינלס למחנה אימוני הקיץ של קבוצת הפוטבול

אתר רשמי

ג'ן וולטר עשתה אתמול (שני) היסטוריה בפוטבול האמריקאי, לאחר שצורפה לצוות האימון של קבוצת הגברים של אריזונה קארדינלס מליגת ה-NFL ובכך, הפכה לאישה הראשונה שמאמנת קבוצת גברים בפוטבול. וולטר לא מונתה אמנם למאמנת הראשית של הקארדינלס, ורק הצטרפה באופן זמני ובתפקיד משני לצוות האימון של הקבוצה במחנה אימוני הקיץ, אבל שילובה של אישה בצוות אימון של קבוצת גברים, הפך ביממה האחרונה לסיפור של ממש בארצות הברית.

וולטר שיחקה רוגבי בנבחרת הנשים בקולג' שלה ומאוחר יותר הפכה לשחקנית פוטבול מצטיינת בליגת הנשים של ארצות הברית. בשל יכולתה יוצאת הדופן, היא אפילו הצליחה להשתלב לתקופה קצרה בקבוצת גברים בליגת הפוטבול באולמות, של ארצות הברית.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully