וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת מבהירה: "רצינו שלמאמן יהיה סגל רחב, אין לנו בעיות"

28.7.2015 / 14:24

באירוע חלוקת מנויים לחיילים, בעלי באר שבע התייחסה לחששות מבעיות בחדר ההלבשה כתוצאה מהעומס הגדול בסגל: "בעבר היינו מגיעים למשחקי מפתח בלי שחקנים. מקווה שהעונה זה לא יקרה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בצל ההדחה מאירופה והדיווחים על בעיות בחדר ההלבשה ומתיחות שנוצרה בעקבות סרט הקפטן, בהפועל באר שבע רוצים לפתוח דף חדש בעזרת ניצחון ראשון בגביע הטוטו, על הפועל כפר סבא. הקבוצה ממשיכה בהכנות למשחק בטדי ביום ראשון, כשבמקביל ערך המועדון מחווה ל-16 חיילים אוהדי הקבוצה, כשחילק להם הבוקר מנויים לעונה הבאה.

"מה שקרה באירופה אכן מאכזב. יכולנו לעשות את זה ולצערנו זה לא צלח", התייחסה ברקת להדחה מאירופה בשבוע שעבר ל'ישראל היום'. "הייתה לנו הכנה טובה וראיתי דברים מעודדים. אולי במפעל אחד לא הצלחנו, אבל יש עוד שלושה לא פחות חשובים". בהמשך, נשאלה הבעלים בנוגע לסגל העמוק ולהשפעה שלו על חדר ההלבשה: "תמיד חלמנו שבכל עמדה יהיו לנו שני שחקנים איכותיים וזה סוף סוף קורה. רצינו שלמאמן יהיה סגל רחב ואני שמחה שיש לנו סגל איכותי. היינו מגיעים למשחקי מפתח ופתאום חסרים שחקנים. העונה אני מקווה שדברים כאלה לא יבואו לידי ביטוי. עד כמה שאני יודע, אין לנו בעיות בחדר ההלבשה".

ברק בכר מתכוון לערוך מספר שינויים במשחק מול כפר סבא. אנתוני וואקמה בתמונת ההרכב, כשגם בן שהר או שלומי ארבייטמן יפתחו ב-11. רועי גורדנה יקבל גם הוא דקות, אך לא ברור האם יפתח. בן תורג'מן עשוי להיות מודח מהסגל.

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
לא מתרגשת. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully