וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: לירן סרדל סיכם עם יואב כץ על רכישת כרטיסו

28.7.2015 / 12:39

המגן בדרך החוצה מהפועל חיפה, אחרי שסיכם עם הבעלים על רכישת כרטיסו בכ-300 אלף שקל. הפועל כפר סבא ובני יהודה מועמדות לצרפו. שחקן על מחנה האימונים: "התגבשנו והשתפרנו"

אימג'בנק GettyImages

לירן סרדל יעזוב את הפועל חיפה? יואב כץ הגיע לסיכום עקרוני עם המגן הימני לפיו הוא יוכל לרכוש את כרטיס השחקן שלו מהקבוצה בסכום שלפי גורמים המעורים בפרטים מוערך בכ-300 אלף שקל. בסכום הזה ייכלל גם כרטיס השחקן של אחיו ניב סרדל שנמנה גם כן על סגל המועדון.

כפי שפורסם בוואלה ספורט, סרדל מעוניין לעזוב אם אלעד גבאי יצטרף. בימים האחרונים משפחתו של סרדל שוחחה עם כץ והגיעה לסיכום העקרוני שיביא לכך שסרדל יהפוך לשחקן חופשי. במקרה כזה ייתכן שהשחקן יעבור להפועל כפר סבא או בני יהודה. סרדל כבר היה מצוי במו"מ עם הפועל עכו, אך המגעים פוצצו בשל העובדה שכץ לא חתם על שחרורו. בינתיים עכו לא חיכתה והחתימה את ליאור לוי.

עוד לפני סיום מחנה האימון, ממנו ישובו היום (שלישי), הופתעו האדומים על ידי מקומי מברשיה, שמכיר את טל בנין מימיו כשחקן הקבוצה והזמין את כל השחקנים ואנשי המועדון לארוחת ערב בביתו. "היה ערב מושקע מאוד, עם הרבה אווירה טובה וחיוכים", אמר אחד משחקני הפועל חיפה. "אין ספק שהמחנה הזה גיבש אותנו ושיפר אותנו מקצועית. צריך עוד להתחבר, אבל יש כאן קבוצה טובה".

חן עזרא שחקן מכבי חיפה מול לירן סרדל שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? סרדל, מימין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully