וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה נחתה: "יהיה לנו מרכז הגנה חזק"

28.7.2015 / 8:38

הקבוצה שבה מאוסטריה עם חמישה זרים, וסגל סגור מלבד מוחמד כליבאת שצפוי לסגור בימים הקרובים. שביעות רצון משיתוף הפעולה בין תומא, דוס סאנטוס ודנינו במרכז ההגנה: "רן דייק בבניית הקבוצה"

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. מגד גוזני
"בחר העונה את הסגל שלו בפינצטה" רן בן שמעון/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה נחתה לפנות בוקר בישראל, לאחר ששהתה בעשרת הימים האחרונים במחנה האימונים באוסטריה. הקבוצה פתחה את המחנה עם ניצחון 1:2 על יריבה הונגרית מהליגה השניה (צמד של גיא מלמד), המשיכה בתוצאת תיקו 2:2 מול יריבה הונגרית נוספת (מונונגה ופוקריבאץ') ונעלה את המחנה בהפסד 2:1 ללוקומוטיב טביליסי (שער עצמי). "רן בחר העונה את הסגל שלו בפינצטה ודייק בבניית הקבוצה. התקציב לא גבוה, אבל הוא לא התפשר, שחרר שחקן שכבר חתם והכל בשביל להרכיב את הקבוצה בצורה הכי טובה שאפשר. המטרה, גם העונה, תהיה להשתלב בחלק העליון. יהיה לנו מרכז הגנה חזק", אמרו במועדון.

נכון שללב זה, בן שמעון נעל את הסגל שלו מלבד המגעים עם מוחמד כליבאת. הקשר, שעל הסיכום על העברתו ממכבי חיפה פורסם בוואלה ספורט, צפוי לסגור עד סוף השבוע את תנאיו במועדון. על פי תנאי ההסכם, ייתכן וכליבאת יעבור בהשאלה עד תום העונה ופתח תקוה תרכוש אותו רק בסיומה, זאת בשל מגבלות כלכליות. בסגל של בן שמעון יש כבר חמישה זרים: הבלמים קסאבייה תומא ואליסון דוס סנטוס והקשרים ג'ו מונונגה, מינדאוגאס פאנקה וניקולה פוקריבאץ'. בקבוצה מרוצים מאוד מהשילוב בין תומא לדוס סנטוס, שיחד עם עומר דנינו יהוו את מרכז ההגנה של הקבוצה בעונה הקרובה. מוקדם יותר צירפה הקבוצה גם את הקשר הצ'כי תומאש יירסק, ששוחרר מהקבוצה פחות מחודש לאחר שנחת וחתם. לסגל הצטרפו גם עודד גביש, דודי טויטו, מור שקד, יואן סורוקין ודור חוגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully