וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קרע לדיא סבע, צפוי להיעדר כחצי שנה מהמגרשים

אם הפציעה של ערן לוי לא הספיקה, הקבוצה של שלומי דורה ספגה מכה נוספת: הקשר נפגע במהלך ה-0:3 על אינטר לייפציג מהליגה החמישית בגרמניה, פונה לבית החולים וייעדר תקופה ארוכה. הנבחן הסלובקי, תומאש מאיטן, כבש שוב, גם מרגוליס ומנצור הרשיתו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי נתניה ניצחה הערב (שני) 0:3 את אינטר לייפציג מהליגה החמישית בגרמניה במשחק ההכנה האחרון שלה במסגרת מחנה האימונים, אבל על הניצחון העיבה הפציעה הקשה של דיא סבע, שפונה לבית החולים לאחר שנפגע בברכו. הקשר עבר בדיקת MRI ובפענוח הראשוני עלה כי הוא סובל מקרע ברצועה הצידית והצולבת. מדובר בהיעדרות של לפחות כחצי שנה מהמגרשים.

מכבי נתניה תחזור לישראל ביום רביעי לפנות בוקר ולאחר מכן סבע יעבור בדיקות נוספות. המאמן שלומי דורה והשחקנים חיזקו את ידיו של השחקן, וכך גם יו"ר המועדון דורון אוסידון ששוחח איתו מהארץ. מדובר בפציעה קשה שנייה של שחקן נתניה במהלך הקיץ הנוכחי, אחרי הקפטן ערן לוי שייעדר גם הוא כחצי שנה.

במשחק עצמו, הנבחן הסלובקי תומאש מאיטן פתח בהרכב ושוב כבש עבור הקבוצה של שלומי דורה, כשבמחצית השנייה מצאו את הרשת גם המחליפים גאל מרגוליס ואיתי מנצור. שמעון הרוש, עידו לוי ונבו מזרחי קיבלו מנוחה ולא שותפו.

ההרכב איתו פתח שלומי דורה: ברק לוי, עומר ורד, ירין חסן, אנדריי מישצ'נקו, עאמר מסארווה, רומאריו פירס, ראול גרשומוב, מילאן סמיליאניץ', דיא סבע, טל איילה, תומאש מאיטן.

לפני המשחק הודיעה נתניה כי הגיעה לסיכום עם השוער שניר דורי על המשך דרכו במועדון. "אני שמח לפתוח את העונה השלישית שלי בקבוצה", אמר דורי לאתר הרשמי. "אני מרגיש במועדון כמו בבית. מחכה להצטרף לחברים שלי ובטוח שבעזרת הקהל הגדול שלנו נעשה עונה טובה".

שניר דורי שוער מכבי נתניה. מגד גוזני
יישאר צהוב. שניר דורי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully