וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: ברייסי רייט ממשיך לעונה נוספת במועדון

27.7.2015 / 21:12

יש המשכיות באלופה: אורי אלון הודיע כי הגארד האמריקאי שנבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר האחרונה יישאר לעונה שלישית. הבעלים: "גאנר אמיתי שכל קבוצה באירופה היתה רוצה"

one

לאחר זמן מה של חוסר וודאות, הודיע הערב (שני) אורי אלון באופן רשמי כי ברייסי רייט יישאר בהפועל ירושלים. האדומים מימשו את האופציה שהיתה להם על הגארד האמריקאי, אך תכתובות שהוחלפו במהלך העונה שעברה העמידו את המשך דרכו של השחקן במועדון בספק מסוים - ספק שהוסר הערב.

"ברייסי רייט, ה-MVP של הגמר, יחזור לעונה שלישית באלופה", כתב אורי אלון. "גאנר אמיתי שכל קבוצה באירופה היתה רוצה. ברוכים השבים, ברייסי". רייט יצטרף ליותם הלפרין, דונטה סמית', טוני גפני, בר טימור וליאור אליהו שממשיכים במועדון, כמו גם לשחקני הרכש החדשים ג'וש דאנקן, יינסי גייטס, דיאור פישר ואיגור מאיור.

רייט (31), המצטיין של סדרת הגמר האחרונה, הגיע להפועל ירושלים באמצע 2013/2014 והפך לכוח אש התקפי. לאורך העונה וחצי בה שיחק במדים האדומים הביעו לא פעם את חוסר שביעות רצונו ממעמדו כשחקן ספסל, ובינו ובין הצוות המקצועי והניהולי נרשמו חילוקי דעות. אשתקד העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה, ו-11.7, 3.3 ו-2.6 בפלייאוף.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים, במרכז ברייסי רייט. ברני ארדוב
יחגוג אליפות גם בעונה הבאה? רייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully