וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר לשחקנים: "תהיה רוטציה. תתעלמו ממה שכותבים, אלה הסחות דעת"

27.7.2015 / 20:47

מאמן הפועל באר שבע ערך אסיפה בה התייחס לפרסום בנוגע להשפעת הסגל הרחב על חדר ההלבשה: "יש אנשים אינטרסנטים. ההדחה מאירופה? אכזבה, אבל יש קבוצה טובה. עוד נוכיח את זה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"תהיה רוטציה בקבוצה שלנו. יש עונה ארוכה, יש את גביע הטוטו, הליגה וגביע המדינה. כולם ישחקו. במשחקי גביע הטוטו יש חמישה חילופים. אתם צריכים לדעת להתעלם מכל מה שכותבים ומכל מה שאומרים בתקשורת. אלה הסחות דעת, יש אנשים אינטרסנטים". כך אמר מאמן הפועל באר שבע ברק בכר באסיפה שכינס היום (שני), זאת על רקע הדיווחים במהלך הימים האחרונים על השפעת הסגל העמוק של הקבוצה על חדר ההלבשה. כזכור, ביום שישי פרסמנו כי שחקנים בקבוצה חוששים למעמדם, וזאת על רקע העובדה שבכר בנה קבוצה לאירופה. שחקנים כמו אנתוני וואקמה כעסו, ואחרים טענו כי כעת ניתן יהיה לבחון את ההשפעה של המהלכים בקיץ על הרוטציה שהמאמן יערוך בליגה. בכר לא הסתפק בדברים הללו, ודיבר גם על ההדחה הכואבת מול תון. "אין מה לעשות, זאת הייתה אכזבה", אמר בכר לשחקנים. "אבל אני חושב שיש לנו קבוצה מצוינת, קבוצה טובה. הוכחנו את זה בשני המשחקים האחרונים, נוכיח את זה עוד בהמשך".

כזכור, מוקדם יותר פרסמנו כי מאור מליקסון ואביתר אילוז לא ידעו על ההחלטה לקחת מהם את סרט הקפטן. השניים, על פי שחקנים במועדון, פגועים מההחלטה. במועדון לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות המקרה, ויטפלו בעניין על מנת שלא תיווצר מתיחות בחדר ההלבשה. "בכר מאמן מספיק חזק כדי לשמור על חדר ההלבשה שלו. אין ספק שאחרי הדברים שלו היום אפשר להבין שהוא לא מתכוון לקפח אף אחד. תהיה קבוצה טובה העונה, ואף אחד לא יוכל להסיט אותה מהדרך שלה", אמר גורם במועדון עוד לפני האימון.

מחר תערוך הקבוצה שני אימונים, ותגביר את הקצב לקראת משחקה ביום ראשון מול הפועל כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully