וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לגוטמן: אם תגיע להצלבה תישאר. המאמן: חושב על אירופה

27.7.2015 / 8:00

בהתאחדות מצפים מהמאמן להשיג לפחות את המקום השלישי במוקדמות היורו על מנת לקבל חוזה חדש, אולם גוטמן עצמו לא מתכוון להישאר בישראל אם לא יוצע לו חוזה לארבע שנים

יח"צ - חד פעמי

בהתאחדות לכדורגל העבירו מסר למאמן הנבחרת אלי גוטמן לפיו אם הוא יעפיל לשלב ההצלבה במוקדמות יורו 2016, יוצע לו חוזה לקדנציה נוספת, לקראת המונדיאל ברוסיה 2018. כפי שפרסמנו אתמול (ראשון), המאמן עשוי לקבל את ההצעה גם אם לא יעפיל ישירות מהבית המוקדם, אלא יעפיל לשלב ההצלבה, כלומר, אם הנבחרת תסיים במקום השלישי.

בשיחות שהתקיימו שלשום בין גוטמן לראשי ההתאחדות עופר עיני ותמיר גילת עלה נושא הקדנציה הבאה, כאשר בהתאחדות מעוניינים למנות מאמן מראש לארבע שנים. גוטמן עצמו הבהיר לעיני וגילת בשיחות בין הצדדים כי הוא נוטה לאמן באירופה בהמשך דרכו ולכן, גם אם יעפיל להצלבה, כלל לא בטוח שימשיך, אלא אם אכן יקבל חוזה לארבע שנים. כך או כך, בהתאחדות לכדורגל היה מי שאמר אתמול: "לא יהיה פשוט לעלות מהבית הזה וההצעה תגיע רק במקרה של העפלה להצלבה".

בנבחרת עוקבים מקרוב אחרי מצבו של ליאור רפאלוב, שעלול להיעדר מהמשחקים מול אנדורה ו-וויילס. השחקן עצמו מקווה לחזור תוך חודש למגרשים, אך ספק אם זה יקרה בשל שבר קטן בכף הרגל.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
ימשיך או לא? גוטמן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully