וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה ערכו פגישת הבהרה עם צ'יזיק: "לא מרוצים מהמנויים"

26.7.2015 / 21:52

בצעד חריג, שחקני הקבוצה נפגשו עם המנכ"ל וביקשו לשפר את התנאים עבור המשפחות שלהם. אחד השחקנים: "לא ייתכן שהעיתונאים יקבלו מושבים טובים יותר". חמדי סליחי מועמד

מכבי חיפה

שחקני מכבי חיפה ערכו היום (ראשון) לאחר האימון פגישה עם מנכ"ל המועדון, איתמר צ'יזיק. את הפגישה החריגה יזמו שחקני הקבוצה, שהעלו בפני המנכ"ל טענות לגבי מיקום המנויים אותם הם רוכשים עבור המשפחות שלהם. שחקנים סיפרו אחרי האימון: "פנינו להנהלת הקבוצה באופן מסודר וביקשנו ליזום פגישה עם צ'יזיק. הבעיה נוצרה כשהבנו שהמשפחות שלנו קיבלו מנויים ליציעים פחות טובים, בקרבה לאוהדי הקבוצה האורחת". במהלך הפגישה ביקשו שחקני הקבוצה מצ'יזיק לשנות את מיקום הכסאות של המשפחות שלהם. "לא ייתכן שהעיתונאים יושבים ביציע הכבוד, והמשפחות שבאות לראות את הילדים שלהן יושבות במקום פחות נוח. גם המחירים עבור המשפחות לא מספיק אטרקטיביים", אמרו לצ'יזיק. במועדון סיפרו כי השיחה הסתיימה באווירה חיובית, וצ'יזיק הבטיח לטפל בבעיות שהציבו השחקנים. אחד השחקנים אמר בצאתו מהפגישה: "אנחנו דורשים יחס שווה למשפחות שלנו. לא יכול להיות שהן יקופחו בהשוואה לסקטורים אחרים".

שחקן ריאל ויאדוליד, מארק ואליינטה. GettyImages
עדיין לא בכושר משחק. ואליינטה/GettyImages

אחרי החזרה לארץ בסוף השבוע, חיפה חזרה לאימונים. מארק ואליינטה לא נמצא בכושר משחק, ובחיפה מעריכים שייקח לו זמן עד שיוכל להשלים 90 דקות. בינתיים, רוני לוי מרוצה מהציוות בין דקל קינן לאוראל דגני, והשניים צפויים לפתוח בדרבי שייערך בסוף השבוע. במועדון מאמינים שעוד השבוע תחול התקדמות בגזרת הרכש. כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, רוני לוי מתכוון להחתים קשר ולא בלם, לאחר שהבהיר לקינן בשיחה שנערכה בין השניים כי ייתכן שישאיר את מצבת הבלמים הקיימת. עדיין לא נרשמה התקדמות עם הקשר הצ'יליאני מרקו מדל, שלוי רוצה לראות בקבוצה. מועד ההעברות בצ'ילה הסתיים, אך בישראל קבוצות יוכלו לרשום שחקן אחד כאופציית חיזוק, עימו הן רשאיות לנהל משא ומתן מספר ימים לאחר סגירת החלון. לוי בדק את נושא הפציעה של השחקן, ולא נראה כי הדבר ימנע מהשחקן לחתום אם יסכים להגיע לישראל. במקביל, המאמן בוחן מועמדים נוספים לחיזוק הקבוצה.

בסוף השבוע נערכה שיחה עם אלי טביב בנוגע לשחקנים שישוחררו מהסגל של בית"ר ירושלים. שלומי אזולאי יקר אך נמצא ברשימות. גם פאבלו דה לוקאס נמצא ברשימות, אך עדיין לא ברור האם ישוחרר מבית"ר ירושלים ובכל מקרה הוא נמצא בעדיפות משנית. בימים האחרונים הוצע ללוי חלוץ נבחרת אלבניה והפועל עכו, חמדי סליחי, שחקן חופשי שחיפה תוכל לעמוד בשכרו (כ-200 אלף יורו לעונה). המאמן לא ממהר לקחת החלטה בעניין ושוקל את מועמדותו, אם כי מחפש חלוץ בכיר יותר. סליחי, יש לציין, חתם למספר שבועות בסקנדרבג כדי לעזור לה להתקדם במוקדמות ליגת האלופות, כבש צמד ובישל בסיבוב המוקדמות השלישי ומחזיק בהצעות משתי קבוצות באוסטריה (ביניהן אוסטריה וינה של רועי קהת), וגם מיוון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חמדי סליחי הפועל חיפה מול שחקן מכבי נתניה ירין חסן. יוסי ציפקיס
יעבור לירוק? חמדי סליחי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully