וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין צפויה לחדש את המגעים עם איציק כהן

26.7.2015 / 14:12

יובאנוביץ' לא בתכניות, מכבי חיפה לא משחררת בשלב זה את חבשי והקבוצה זקוקה לבלם נוסף. ראשי המועדון בדקו אם מכבי חיפה תסכים להשאיל את ג'אבר לעונה נוספת, מחמאות לחסנוביץ'

איציק כהן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
ימשיך באדום? איציק כהן/אדריאן הרבשטיין

הנהלת בני סכנין צפויה לחדש את המגעים עם הבלם איציק כהן אחרי שהקבוצה תחזור ממחנה האימון בפולין השבוע. בקבוצה מבינים שהם חייבים בלם נוסף מלבד עלא אבו סלאח ואברהם פאס, ואחרי שקיבלו ממכבי חיפה מסרים לפיהם עאיד חבשי לא ישוחרר, חזרו לאופציית איציק כהן.

בנוסף, המגן-בלם איגור יובאנוביץ' לא נמצא בתכניות של המאמן אלי כהן ועדות לכך ניתנה במשחק האימון נגד זבישה בידגושץ הפולנית (0:2 לפולנים) אתמול. אבו סלאח שסבל מכאבים ביקש להתחלף, והמאמן העדיף להכניס את אחמד סייד אחמד הצעיר ולא את יובאנוביץ'. בסכנין רוצים לשחרר את יובאנוביץ' כדי לפנות מקום לזר נוסף בחלק הקדמי ועמדת המגן השמאלי צפויה לאיות מאוישת על ידי חאמד גנאים ואיהאב שאמי הצעיר.

עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מאוד מוערך בסכנין. ג'אבר/ברני ארדוב

במקביל לשיחות על חבשי, בבני סכנין ניסו לברר עם מכבי חיפה האם זו תסכים להשאיל לה את עטאא ג'אבר לעונה נוספת. הקשר הצעיר מאוד מוערך על ידי אלי כהן וראשי המועדון ואלו מוכנים להציע לו שכר גבוה, אבל כרגע הירוקים לא ממהרים לשחרר אותו.

ההחלטה לגבי ז'אורז'יניו עדיין לא התקבלה ובתקופה הקרובה הוא יקבל הודעה רשמית אם יוחתם. מי שמותיר רושם חיובי הוא אלדר חסנוביץ' הבוסני. "הוא לא היה טוב בהתחלה" אמר שחקן בקבוצה "אבל לאחרונה מבינים שזה תוספת כוח משמעותית. במשחק אתמול הוא כבר הראה כמה הוא חכם ואלגנטי, ושיש לנו בעל בית באמצע המגרש".

בחלק הקדמי בסכנין מעוניינים להתחזק לפחות בעוד שני שחקנים כאשר סיראז' נאסר עדיין על הפרק. בנוסף, בקבוצה מקווים לסגור את עסקת שלומי אזולאי. בהנהלה מעוניינים שוב במוחמד כליבאת, אך השחקן מעוניין לסגור במכבי פתח תקווה והסיכוי שיגיע לסכנין קלוש. כמו כן בקבוצה ממשיכים לבדוק אופציות של שחקן זר לקישור ההתקפי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully