וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחייה צורנית: גלושקוב סיימה עשירית באליפות העולם בתרגיל הטכני סולו

25.7.2015 / 11:26

השחיינית הוותיקה קיבלה את הציון המצטבר 84.3204 ורשמה הישג מכובד בתחרות בקאזאן. רומשינה הרוסיה חגגה עם הזהב, קרבונל הספרדיה עם הכסף. ספרא 26 בחמישה ק"מ במים פתוחים

אנסטסיה גלושקוב שחיינית אמנותית ישראלית. eugene hoshiko, AP
ממשיכה לספק קבלות. גלושקוב/AP, eugene hoshiko

אליפות העולם בשחייה בקאזאן, רוסיה, יצאה אתמול (שישי) לדרך עם טקס הפתיחה, והיום נכנסו לעניינים גם הנציגויות הישראליות הראשונות. אנסטסיה גלושקוב, השחיינית הצורנית הוותיקה, העפילה בבוקר לגמר בתרגיל הסולו טכני ועשתה זאת מהמקום התשיעי המכובד עם ציון מצטבר של 82.9353. מאוחר יותר היא הופעה פעם נוספת בגמר, וסיימה במקום העשירי עם ציון מצטבר של 84.3204. במדליית הזהב זכתה הרוסיה סבטלנה רומשינה, הכסף הלך לספרדיה אונה קרבונל והארד לסינית ווניאן סון.

ביום ראשון תופיע גלושקוב פעם נוספת, הפעם בתרגיל הדואט הטכני יחד עם ענת ליסמן או יבגניה טטלבאום (9:00) בניסיון להשתחל לגמר שיתקיים ב-17:30. ביום שני גלושקוב תערוך את התרגיל החופשי במסגרת תחרות הסולו (9:00) ויום למחרת היא תתייצב לתרגיל החופשי במסגרת הדואט יחד עם אחת משתי בנות הנבחרת. ברביעי יתקיים גמר התרגיל החופשי בסולו ובחמישי גמר תרגיל הדואט חופשי.

יובל ספרא שחיין ישראלי. איגוד השחייה
מתחמם לקראת המשחה לעשרה קילומטרים. יובל ספרא/איגוד השחייה

גם תחרויות השחיה במים פתוחים יצאו היום לדרך. יובל ספרא סיים במקום ה-26 במקצה לחמישה קילומטרים כשסיים את המסלול אחרי 55:33.2 דקות. שי טולדנו הגיע 34 עם 56:06.0 דקות. טמפרטורת המים בזמן המשחה הגיעה ל-20 מעלות, והשחיינים התמודדו עם רוח של 25 קמ"ש עם גלים קלים. בסיבוב הראשון שני הישראלים מוקמו במקומות 20-21, אבל כאמור בהמשך הם נסוגו בדירוג. צ'אד הו הדרום אפריקאי זכה בזהב עם 55:17.6 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully