וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לוקאס וינטרה אישר את הצטרפותו

הבלם היווני בן ה-34 הודיע לאדומים כי החליט להצטרף וצפוי להגיע ארצה כדי לחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקבוצה נחתה ממחנה האימונים, מנדיונדו: "התקדמנו מאוד"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

לוקאס וינטרה אישר היום (שישי) להפועל תל אביב שהוא יגיע לישראל במטרה לחתום בקבוצה. הבלם היווני הוותיק צפוי לחתום לשנה אחת אצל האדומים עם אופציה לשנה נוספת. ססאר מנדיונדו חיפש בלם ותיק ובעל ניסיון שיוכל להנהיג את מרכז ההגנה לצד אדי גוטליב, שהגיע מהפועל עכו הקיץ וכדי שיוכל לעזור לחוליית ההגנה הצעירה של הקבוצה.

כזכור, הבלם בן ה-34, סייר בשבוע שעבר במתקנים של הפועל תל אביב בישראל והגיע להבנות עקרוניות על תנאי חוזהו. לאחר מכן, הוא הבטיח לראשי המועדון תשובה סופית עד מוצאי בשבת והיום כאמור נתן תשובה חיובית. וינטרה שיחק במשך תשע שנים בפנאתינייקוס, בשורותיה רשם 227 הופעות ועשרה שערים. ב-2013 הגיע לליגה הספרדית, עת חתם בלבנטה, בשורותיה שיחק עד לסיום העונה הנוכחית. בעונה שעברה רשם 27 הופעות (26 בהרכב הפותח) במדי הקבוצה הספרדית. בנבחרת היוונית רשם 54 הופעות מאז 2005.

דודו ביטון שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
דודו ביטון מחויך/יוסי ציפקיס

עוד קודם לכן, הפועל תל אביב, שסיימה אמש במשחק אימון בפולין את מחנה האימונים שלה בגרמניה, נחתה היום בארץ. האדומים, שנפרדו מא.א.ק אתונה היוונית ב-1:1 משער של מוחמד אבו אל היג'א, הגיעו עם כל הפרצופים החדשים, כשמי שנשלחו לדבר עם התקשורת היו המאמן ססאר מנדיונדו והחלוץ דודו ביטון.

מנדיונדו אמר, בעזרת המתורגמן: "התקופה של טרום העונה זה כדי לעשות התקדמות מבחינה גופנית וגיבוש קבוצתי. הרגשתי שיש התקדמות משמעותית מהמשחק הראשון לאחרון. אני מבין מצוין מה המשמעות של המשחק עבור האוהדים ואני שמח שהמשחק הראשון הוא הדרבי. מוקדם מאוד בשביל להגיד איפה הפועל תל אביב תסיים את העונה, חסרים שחקנים והקבוצה עדיין לא מושלמת, לוקחים את זה צעד אחרי צעד".

חלוץ האדומים דודו ביטון, ששותף אתמול לראשונה במשחקי האימון של הפועל תל אביב, אמר: "מבחינתנו היה מחנה מעולה, המטרה הייתה להתגבש. יש פה קבוצה חדשה, בצד המקצועי עבדנו קשה מאוד. שני אימונים ביום וראו את התוצאות. השתפרנו מאוד מבחינה קבוצתית. כולם מתרגשים, יש הנהלה חדשה, קבוצה חדשה, פנים חדשות. המשחק הראשון זה דרבי וכולם יודעים מה זה דרבי. אנחנו מוכנים, מחכים לתת הכול ומחכים ליום שבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריאל הרוש שוער הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
אריאל הרוש/יוסי ציפקיס
עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עומרי אלטמן/יוסי ציפקיס
ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מנדיונדו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully