וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע נחתה. ברדה: "מוזר שאני מוחלף, אך מכבד את בכר"

24.7.2015 / 16:32

החלוץ דיבר על ההדחה מתון וההחלטה להחליפו, וגם על העומס בסגל: "זה עושה כאב ראש חיובי למאמן". ברק בכר עצמו הודה: "אני מאוכזב, אבל אירופה מאחורינו. נלך על כל התארים בארץ"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בצל האכזבה מההדחה מאירופה וחששות השחקנים ממעמדם בעקבות הסגל העמוס, הפועל באר שבע נחתה היום (שישי) בצהריים בישראל. שחקניו של ברק בכר מאוכזבים מאוד מההדחה, במיוחד לנוכח העובדה שהדעה הרווחת בקרב השחקנים הייתה שהקבוצה טובה יותר מהיריבה השוויצרית. עוד לפני המשחק, התבטאו שחקנים כי הם רואים את עצמם עוברים את תון ומגיעים עם יתרון על ואדוז מליכטנשטיין שנחשבת ליריבה נוחה יותר גם על פי מיקומה – תשיעית בעונה שעברה בליגה השוויצרית.

אליניב ברדה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
חזרו מאוכזבים מאוד. ברדה/יוסי ציפקיס

אל המצלמות הגיעו ראשונים ברק בכר והקפטן שלו, אליניב ברדה, שניסו להסביר מה הוביל להדחה מוקדמת, בדיוק כמו בעונה שעברה. חלק מהשחקנים טענו אתמול כי בכר טעה כשהחליף את ברדה ונותר ללא חלוץ על המגרש. "ביקורות תמיד יש, ואנחנו מקבלים אותם כי לא עלינו שלב. ספגנו אדום, נאלצתי להחליף אותו, זה היה חילוף מקצועי. חלוץ תמורת בלם. אחרי שתי דקות ספגנו, אז בדיעבד טוענים שזה לא היה נכון", הסביר בכר. "הדבר האחרון שרציתי זה להוציא שחקן כמוהו, כי ברדה מאוד משמעותי במשחק ובחדר ההלבשה. אף אחד לא אוהב להיות מוחלף, בטח לא בדקה כזאת. אבל אליניב המשיך לעודד מהספסל, יש אווירה טובה, השחקנים מגובשים. ניקח את זה להמשך".

"אני מאוכזב, כי אני חושב שהגיע לנו לעלות", סיכם המאמן את המשחק. "אם אני מנתח את שני המשחקים אני לא חשוב שהיינו פחות טובים. ההרחקה שיבשה את המשחק אבל גם בעשרה שחקנים הגענו למצבים. אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים. אירופה מאחורינו, אבל אני לוקח את הדברים קדימה". "עם הסגל שלנו אנחנו הולכים על כל התארים", הוסיך המאמן. "יש השקעה גדולה וציפיות גדולות. המשחק הבא שלנו בגביע הטוטו הוא תחילת הדרך לתואר הראשון מבין שלושה".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ברק בכר בנחיתה בשדה התעופה/יוסי ציפקיס

על הרחקת שיר צדק אמר: "מעולם לא מתחתי ביקורת על שחקן בתקשורת. לא ראיתי משהו חריג ויוצא דופן. היה חוסר מזל בשתי ההתמודדויות האלה וחבל. במבחן התוצאה לא עמדנו. אני מסתכל על הדברים הטובים מהמשחקים ושואב עידוד. גביע הטוטו זה תואר ראשון מתוך שלושה שננסה לזכות בו. אין סיבה שלא נלך בכל הכוח עם הסגל שיש לנו. העונה עוד ארוכה. יש כאן השקעה מאוד גדולה וציפיות מאוד גדולות. יש למה לצפות מבאר שבע. תהיה עונה מעניינת, זה בטוח".

אליניב ברדה הוסיף: "תחושת האכזבה היא גדולה מאוד. פתחנו את המשחק טוב מאוד. ראינו את עצמנו עוברים שלב. המשחק התפתח לרעתינו עם האדום, ננסה בעונה הבאה. תארים? צריך סבלנות, אבל כמובן שהשאיפה הראשונית היא לזכות בתארים". על החילוף המוקדם שלו אמר: "מדובר בהחלטות מקצועיות. אני יכול לכבד כל החלטה שלו. גם לי זה מוזר, מצב חדש שלא הייתי רוצה להימשך. אבל אני צריך להוכיח על המגרש ולהיות טוב כדי לשחק".

"זה לא קל, קיבלנו מכה קשה", סיכם ברדה. "כולנו האמנו שנעבור את המשחק. אם אנחנו רוצים להגיע עונה הבאה לאירופה נתחיל מחדש, מאפס. נקווה שנעשה עונה טובה כדי שבעונה שעברה, עם הניסיון שצברנו, לעשות קפיצת מדרגה באירופה". על האפשרות שיווצר מתח בחדר ההלבשה בעקבות העומס בסגל אמר: "אני משתדל לעזור לכל שחקן בקבוצה. למאמן יש כאב ראש חיובי".

שיר צדק הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
בוודאי שחזר את המהלך שהוביל לאדום כל הלילה. שיר צדק/יוסי ציפקיס
מהראן ראדי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
תחושת החמצה. ראדי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully