וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "מיד כשראיתי את האבוקות בבלגיה החלטתי לעזוב"

24.7.2015 / 21:25

הבעלים של בית"ר ירושלים התראיין ל"אולפן שישי", וסיפר: "איך שראיתי את האבוקות אמרתי - זה מגעיל, בא לי להקיא. כנראה שברקת פחד מהאוהדים". ראש העיר מגיב: "הוא מחזיק בבית"ר כבת ערובה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אלי טביב חווה את אחד השבועות הקשים בחייו. לאחר התבוסה 5:1 לשרלרואה בבלגיה בשבוע שעבר הודיע הבעלים על כוונתו לעזוב את המועדון, ולגומלין בטדי אמש כלל לא הגיע. הערב (שישי) פורסם ב"אולפן שישי" ראיון עם טביב, בו סיפר על אירועי הימים האחרונים.

כשנשאל מתי החליט לעזוב את המועדון, השיב: "איך שראית את האבוקות אמרתי זהו, פה אני לא ממשיך יותר. לפני שהסתיים המשחק בכלל. איך שראיתי את האבוקות אמרתי - זה מגעיל, היה בא לי להקיא. נגעלתי מההתנהגות שלהם. אמרתי - פה אי אפשר לנהל קבוצת כדורגל. התסכול הוא כל כך גדול, אתה עושה כל כך הרבה דברים במשך חודשים, בונה משהו יפה, ובחצי שעה הם הורסים לך הכל. פתאום אני צריך להגיד להם - אני הולך, אני לא יכול להיות פה יותר".

טביב ביקר בצורה חריפה את ראש העיר ניר ברקת: "כמה מופרעים יש בירושלים? 100 אוהדים? 200? אפשר להשתלט עליהם, אבל הוא לא עשה כלום. כנראה שהוא פחד מהם. אולי הוא טוב לפסטיבלים, לארח מדינאים, שחקני קולנוע, בית"ר ירושלים לא מעניינת אותו. אם היא היתה מעניינת אותו הוא היה עושה המון".

על הידיעה לפיה רשם העמותות קבע כי עליו לעזוב את הכדורגל בשל תיקו הפלילי אמר טביב: "איפה היה רשם העמותו כשחיים רמון רכש את הפועל תל אביב? כולם התעלמו. הוא הורשע, נכון? איפה היתה ההתאחדות לכדורגל? אף אחד לא דיבר. כשזה משהו שקשור אלי, יש רשם עמותו. כשזה קשור למישהו אחר מקושר, יודעים לשמור עליו".

לבסוף, על עתידו הקרוב אמר: "לא אזיק למועדון, אעשה הכל בצורה שקולה. אני לא מפרק את המועדון ומשחרר את כל השחקנים, זה לא יהיה. אתן זמן עד שיבוא רוכש שיקנה את הקבוצה".

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לטביב נמאס. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

אחרי שאלי טביב תקף אותו וטען שבית"ר ירושלים לא מעניינת אותו, החליט ראש העירייה ניר ברקת לענות לו. ברקת התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים והתייחס לדברים שאמר טביב בריאיון לערוץ 2 ולעתידה של בית"ר ירושלים.

"טביב אומר שהוא רוצה שישלמו לו 20 מיליון שקל על מנת שימכור את בית"ר ירושלים", אמר ברקת, "זה חמור. מבחינתי, בית"ר היא בת ערובה שלו ועד שהוא לא יסחוט ממני 20 מיליון שקל, הוא לא יעזוב. כמה כסף הוא שם בקבוצה? זה ממש לא רלוונטי. אם הוא רואה את הקבוצה כביזנס ועד שהוא לא ימכור הוא לא מתכוון להשקיע, זה אומר שהוא מחזיק את בית"ר כבת ערובה. אם לטביב בכלל אכפת מהמועדון, הוא צריך לומר 'אני יוצא ומעביר את הקבוצה למי שכן יכול להשקיע'. אם הוא לא יעשה את זה, אז אני אהיה מוטרד מאוד. העובדה שטביב מבקש כסף כדי לעזוב, מסכנת את העתיד של בית"ר".

ברקת נשאל גם לגבי הצעדים שעשה עד עכשיו כדי לאתר רוכש לבית"ר או איש עסקים שיעזור לטביב ואמר: "הבהרתי לטביב שכשיש בעלים, לא תורמים להם כסף. אלונה ברקת לא מקבלת כסף. אמרתי לטביב שאעזור לו לחפש שותפים. הלכתי לאלדד פרי, שהתחייב להשקיע 10 מיליון שקל אם טביב ישקיע בעצמו 10 מיליון שקל, וזה לחמש שנים קדימה. טביב לא החזיר לו אפילו טלפון. הוא נעלם מהרדאר כאילו לא היה. אם אני מבין נכון, טביב לא רצה לשים כסף קדימה".

עדכון ראשון: 15:30

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניר ברקת, אלי טביב במסיבת פתיחת העונה של בית"ר ירושלים. קובי אליהו
טביב וברקת בימים יפים יותר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully